Toon posts:

iphoto problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste allen,

hopelijk is hier iemand die mij kan helpen,

ik heb sinds kort probleem als ik een foto via iphoto wil delen.
als ik naar iphoto ga en vervolgens klik op delen via Facebook krijg ik volgende melding.
(iphoto is onverwacht gestopt)
open opnieuw! dat doe ik vervolgens maar blijft het zelfde en dan krijg ik volgende
(er zijn inconsistenties gedetecteerd in uw bibliotheek) dan ga ik opnieuw iphoto bibliotheek aanmaken omdat die dat zegt maar probleem blijft bestaan!!

is er iemand die me op weg kan helpen aub

gr
raf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XfadeR
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:50
iPhoto is niet meer.
Het programma is vervangen door de app genaamd Photos.

Die wordt automatisch geinstalleerd bij de Yosemite update 10.10.3

Als je nog op Mavericks of eerder zit dan weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb je de nieuwste versie van iPhoto? Je zou kunnen proberen je Facebook koppeling in iPhoto even te verwijderen (iPhoto -> Preferences -> Accounts, dan Facebook kiezen en op het min-teken klikken) en daarna weer toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu iphoto geopend met ALT ingedrukt en krijg vervolgens 2 bibliotheken te zien en als ik op een klik krijg ik de tekst dat de fotobibliotheek bijgewerkt moet worden! kan ik dit doen zonder dat ik al mijn fotos kwijt raak??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukske
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:54:
ik heb nu iphoto geopend met ALT ingedrukt en krijg vervolgens 2 bibliotheken te zien en als ik op een klik krijg ik de tekst dat de fotobibliotheek bijgewerkt moet worden! kan ik dit doen zonder dat ik al mijn fotos kwijt raak??
Ja, dit kan. Alleen de database (bibliotheek) wordt bijgewerkt. De foto's zelf worden niet bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
luukbartelet schreef op zondag 17 mei 2015 @ 18:29:
[...]

Ja, dit kan. Alleen de database (bibliotheek) wordt bijgewerkt. De foto's zelf worden niet bijgewerkt.
ok thanx, dan ga ik dat proberen om te updaten en kijken of me probleem opgelost word,
alleen wat ik raar vind ik heb dus als ik ALT ingedrukt houd en iphoto open dan heb ik dus 2 bibliotheken en bij de ene zegt die wel updaten en bij de andere niet. als ik nu ga updaten heb ik dan straks weer gewoon een bibliotheek?? anders blijf ik namelijk mijn probleem houden denk ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukske
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:25
Nee, er zijn dan nog steeds 2 bibliotheken.
Je kunt de bibliotheek updaten en dan zien of alles goed werkt met deze bibliotheek. Zo ja, dan kun je van de andere bibliotheek de photos kopieren naar een tijdelijke locatie (deze staan in de folder originals en modified in de library als je deze opent met Finder). Na het kopieren kun je ze dan importeren in de nieuwe bibliotheek.

[ Voor 3% gewijzigd door luukske op 17-05-2015 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
luukbartelet schreef op zondag 17 mei 2015 @ 18:46:
Nee, er zijn dan nog steeds 2 bibliotheken.
Je kunt de bibliotheek updaten en dan zien of alles goed werkt met deze bibliotheek. Zo ja, dan kun je van de andere bibliotheek de photos kopieren naar een tijdelijke locatie (deze staan in de folder originals en modified in de library als je deze opent met Finder). Na het kopieren kun je ze dan importeren in de nieuwe bibliotheek.
nou het is gelukt en nieuwe map werkt gewoon alleen ik krijg niet voor elkaar nu om fotos te kopieren van de ene bibliotheek naar de andere! ik zie nergens in mijn finder folder orginals en modified en ik zou me god niet weten hoe ik nu al mijn fotos moet overzetten naar nieuwe bibilotheek in een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
probleem opgelost

bedankt voor feedback
Pagina: 1