Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Slecht internet

Pagina: 1
Acties:

• wizencrowd
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-12-2020
Hallo
Eerst en vooral weet ik niet of dit de juiste plaats is om dit te plaatsen. Maar ik ben onlangs verhuisd. Ik had geen internet in mijn kamer. Ik had wel powerlines maar die werken niet. Dus ben ik een wifi antennetje gaan kopen. Ik had beter internet . Toen kwam er een vriend die werkt bij Telenet en die heeft de powerlines aan gesloten toen had ik 10 MB/s toen was ik al blij. Toen kon ik game maar kreeg soms drops na een paar weken werken ze niet meer, ze willen niet verbinden en als een verbinden is het voor een paar seconden en super slecht internet. Dus ik ben weer de wifi antenne gaan gebruiken en nu heb ik 0.3 MB/s. Hiermee kan ik niet werken weten jullie misschien wat er mis is met de powerlines?

Alvast bedankt.

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 17:27
Zitten ze op een stekkerdoos? Zit er op die zelfde groep een koelkast, magnetron, diepvries, TV of wat dan ook. Check dat eens. Kan namelijk nogal veel storing veroorzaken waardoor het Ineens niet meer werkt.

Heb je de mogelijkheid om een kabel te trekken trek dan een Kabel. Dan ben je van al het gezeik af.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• wizencrowd
Ik heb zo'n splitter die het stopcontact in twee split kan normaal geen kwaad.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Probeer het is met de powerlines in enkele stopcontacten dan. :) En zoals gezegd, als je bedraad kan, zou ik zeker bedraad doen. Dan ben je gewoon 100% zeker van een snelle en stabiele verbinding.

• wizencrowd
Maar ik moet de splitters hebben want heb maar 1 stopcontact op de ene kant zit een contact doos en de andere zot de powerline. Ik wil wel de draad maar men moeder zegt dat het niet nodig is omdat het eerst werkten met die powerlines.

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 17:27
Maar nu werkt het niet meer. Kan verschillende redenen hebben. En daar ga je denk ik niet achter komen. Die dingen kunnen ook een keer piekstroom gehad hebben dat er iets kapot is gegaan of beschadigd is of wat dan ook.
Powerline kan goed werken maar ook ineens niet of helemaal nooit werken.
Nogmaals heb je de mogelijkheid voor een kabel investeer daar in werk hem netjes weg en je bent van alles af.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

wizencrowd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 18:05:
Maar ik moet de splitters hebben want heb maar 1 stopcontact op de ene kant zit een contact doos en de andere zot de powerline.
Het gaat ook maar om een test. Of heb je daar dan je PC op aangesloten zitten of zo? :?
Ik wil wel de draad maar men moeder zegt dat het niet nodig is omdat het eerst werkten met die powerlines.
Tja, een auto kan ook eerst wel starten, daarna opeens niet meer, omdat de accu bijvoorbeeld leeg is...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Powerline is een kwestie van geluk. Het kan prima werken maar ook rustig 'ineens' storen. Een brakke adapter ergens op dezelfde fase/groep is al voldoende.

Heb je geen coax liggen? Neem dan een MOCA setje. Beste optie is gewoon om een kabel te leggen. Moca is het beste alternatief, alle andere opties zijn gewoon lapmiddelen en geen gegarandeerde stabiele oplossing.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:11

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zoals gezegd : wij kunnen vanaf hier niet zien waarom jouw powerlines het wel of niet doen. Wellicht zijn er stroomverbruikers bijgekomen in de afgelopen tijd?
We verwachten toch wel enige eigen inzet vanuit jouw kant om je probleem op te lossen.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Ximon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 11:08
wizencrowd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 18:05:
Maar ik moet de splitters hebben want heb maar 1 stopcontact op de ene kant zit een contact doos en de andere zot de powerline. Ik wil wel de draad maar men moeder zegt dat het niet nodig is omdat het eerst werkten met die powerlines.
Dat zou ik op m'n werk eens moeten proberen: "Sorry meneer, ik hoef u niet te helpen want eerst werkte het wel". Misschien helpt het als je het iets anders brengt: het is nu stuk en een kabel is even duur als nieuwe powerline adapters ;)

(╯°□°)╯︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11 01:51
De meeste powerlines hebben een resetknopje. heb je deze al eens gebruikt en daarna de powerlines opnieuw laten "pairen" ? Helpt heel dikwijls en kost niets om te proberen.
Pagina: 1