Verwijderd
Wij zaten hier allemaal op jou te wachten voor de benchmarks , maar bij Mycom hebben ze hem al . Als ik m'n BE6-2 kwijt ben dan ga ik er een halen .
Ik ga er over 1/2 maanden eentje halen, maar dat had ik al 4x vermeld 
Enne, Cronik/PeeJee, als je er een hebt, laat ff weten hoe het draait allemaal, OK?
Enne, Cronik/PeeJee, als je er een hebt, laat ff weten hoe het draait allemaal, OK?
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Hmm , newsflash , ik denk dat ik er morgen een ophaal , ik denk dat m'n plankie verkocht is .
hehehehehe... ik denk dat ik toch nog effe wacht! 2/3 maanden of zo. Ik zit momenteel midden in een verhuizing ($$$$$$$$$) 
Dus effe geduld nog.......
Dus effe geduld nog.......
Verwijderd
Heheh , ik heb hem nu voor me liggen . Ik zal hem er zo wel inzetten en opnieuw Windows erop . (lijkt me toch wat fijner) .
Verwijderd
Nou , hij zit erin en doet ut vooralsnog prima na wat gepiel . 1 groot probleem , het core-voltage kan ik wel instellen naar 1.95 , maar hij weigert de wijziging door te voeren .
Verwijderd
En de probs zijn weg en wat heb ik hier nu ? Juistem een P700@1050 . Memoryclock op 112.5 of zoiets en AGP 4x op 1/2 . Probleem met core voltage is weg opeens en de Golden Orb zat er eerst niet goed op en daarna was ie lichtelijk krom . Nu met een andere Orb draait ie dus en ik heb nog niet hoger geprobeerd . CPU temperatuur geeft ie nu met de PC-Probe 27C aan op 1.9V maar dat neem ik maar met een korreltje zout . Een probleem rest nu nog , Windows sluit niet af . Hij blijft hangen op dat blauwe scherm 'Windows is af aan het sluiten' of zoiets . Zou dat aan Windows liggen of aan de chipset van m'n mobo ?
Ik heb exact hetzelfde probleem met afsluiten van windows. maar dan met een via chipset. Licht aan mijn hardware namelijk een vortex2 kaart. Heb jij ook zo'n kaart? haal die er dan eens uit. anders kan het aan windows liggen
3 keer teveel gepost, wat is dat nu weer!
Pagina: 1