Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ghostie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-06-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een smartphone.

Wat is je budget?
Ik wil ergens rond de 150 euro uitgeven, iets meer mag wel, maar sowieso niet meer dan 200 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik mijn telefoon totaal niet intensief, maar dat kan ook te maken hebben met wat ik nu heb. Ik heb een Samsung Galaxy Ace (GT-S5830), dus alles wat nu op de markt is is al een hele verbetering. Ik wil er wel weer een tijdje mee vooruit kunnen(heb deze nu bijna 3 jaar) en ik wil er iets meer mee kunnen dan wat ik nu doe, dus 2GB RAM vind ik dan in ieder geval wel prettig. 4G heb ik nu niet en heb ik nog nooit gebruikt, dus dat hoeft niet perse, mag wel.
Een harde eis is wel dat hij goed in mijn broekzak past, dus niet te groot. Ik zat zelf te denken aan ongeveer 70x140 mm als maximum.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de laatste tijd een beetje zitten kijken naar de chinaphones en de Redmi 2 (2GB) leek me wel interessant.
De ZTE Nubia Z5S misschien nog wel interessanter, maar wat minder mogelijkheden kwa bereik(en is coolicool een beetje betrouwbaar?).
De Jiayu G4S nog gevonden en de grotere accu daarvan leek me dan wel weer handig.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke zouden jullie hiervan aanraden en zijn er nog andere telefoons die misschien interessant zijn en waar ik nog naar zou moeten kijken?

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 16:05
Los van de vele vergelijkbare topics die er zijn van mensen die aardig hetzelfde zoeken: de huawei p7 zou passen in je range tot maximaal 200,-. Mits je een abo hebt bij Hollandsnieuwe (of iemand kent die dit heeft) zou je daar deze telefoon voor in totaal 172,- kunnen krijgen:
Aanschafprijs : 192,00
Afleverkosten : 30,00
Totaal : 222,00
Cashback via huawei: -50,00
Totaal: 172,00

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Android een must of niet?

Anders is de pricewatch: Microsoft Lumia 640 4G Zwart een erg goed idee, lekker goedkoop, goede performance, op 3mm na in je max. afmetingen, goede support van MS, en maar ietsjes over het budget van 150, maar onder de 200.

Of de 535, veel goedkoper, maar ook wat simpeler.

People as things, that’s where it starts.