hoi, ik heb twee beeldschermen aangesloten op mijn hd7950 videokaart. Ik wil graag dat al mijn snelkoppelingen van games op mijn ene beeldscherm staan en dat al het "zakelijke" op mijn andere beeldscherm staat. Alleen iedere keer als mijn computer uit en aan gaat dan staan alle snelkoppelingen weer op mijn hoofdbeeldscherm heeft iemand hier een oplossing voor. Google had geen oplossing helaas...
Wat dit met je videokaart te maken heeft, weet ik niet helemaal. Ik sluis hem door naar WOS.Anoniem: 623691 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 12:53:
Ik wil graag dat al mijn snelkoppelingen van games op mijn ene beeldscherm staan en dat al het "zakelijke" op mijn andere beeldscherm staat.
Enlighten me; welke Google-opdracht gaf geen of 0 bekende resultaten? Helaas zijn we wel relatief slim hier maar we kunnen nog altijd niet in jouw browser meekijken wat je daar hebt ingetikt.Anoniem: 623691 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 12:53:
Google had geen oplossing helaas...
Gaat het verschuiven/onthouden ook niet goed als je alleen scherm1 hebt aangesloten? Of alleen scherm2? Over welk OS hebben we het uberhaupt?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik gebruik momenteel windows 8.1. Als ik mijn eerste scherm uitschakel dan wordt mijn tweede scherm automatisch mijn hoofdbeeldscherm en worden alle picogrammen van het eerste beeldscherm verplaats naar het tweede beeldscherm. Als ik mijn tweede beeldscherm uitschakel en weer aanzet staan de goeie pictogrammen nog op het tweede scherm. Alleen zodra ik mijn pc uitzet gaan alle pictogrammen naar mijn eerste beeldscherm.
Welke poorten gebruiken je? Een VGA/DVI combinatie begint met een hoofdscherm en springt daarna pas door naar andere scherm (waardoor je pictogrammen dus weer naar '1 bureaublad' schieten), op mijn 270X werkt dit met DVI/HDMI wel probleemloos (DVI als primair).
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2015 10:08 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mijn eerste beeldscherm is aangesloten met displayport naar mini displayport kabel en mijn tweede via hdmi kabel
Pagina: 1