De laptop gebruik ik 99% van de tijd voor films, series en spotify. Dus eigenlijk een multimedia laptop zonder de specs voor bewerking. Helaas geeft mijn uitstekende XPS 15 (l502x) het op, dus op zoek naar een vervanger. Een 17" scherm zou gaaf zijn, maar het hoeft niet perse. SSD of hybride is wel een vereiste.
Wat ga je met je laptop doen?
Op de bank met een filmpje of een muziekje.
Wat is je budget?
Max. € 1.300
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nope.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb aardig wat rondgekeken, maar iedere keer vind ik iets vind met een gaaf scherm en matig geluid of vice versa. Of er zitten andere mankementen aan. Eigenlijk zoek ik gewoon goede ervaringen van anderen die hun laptop op deze manier gebruiken. Zonder dat soort input grijp ik al snel naar de duurste laptop, maar volgens zou met mijn eisenpakket eigenlijk iets goedkopers mogelijk moeten zijn.
Mijn favoriet is voorlopig de V17 Nitro. Nadelen zijn het suffe design en dat het geluid volgens notebookcheck geen bas heeft. Iemand ervaringen?
pricewatch: Acer Aspire V17 Nitro VN7-791G-576X
Óf misschien de nieuwe PE70 (als daar de klachten over het geluid van de GS70 niet voorkomen). Want: wat een nice uiterlijk en scherm!
http://www.notebookcheck....ook-Preview.141730.0.html
Help me out tweakers! Zit ik nu te duur te kijken?
Wat ga je met je laptop doen?
Op de bank met een filmpje of een muziekje.
Wat is je budget?
Max. € 1.300
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nope.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb aardig wat rondgekeken, maar iedere keer vind ik iets vind met een gaaf scherm en matig geluid of vice versa. Of er zitten andere mankementen aan. Eigenlijk zoek ik gewoon goede ervaringen van anderen die hun laptop op deze manier gebruiken. Zonder dat soort input grijp ik al snel naar de duurste laptop, maar volgens zou met mijn eisenpakket eigenlijk iets goedkopers mogelijk moeten zijn.
Mijn favoriet is voorlopig de V17 Nitro. Nadelen zijn het suffe design en dat het geluid volgens notebookcheck geen bas heeft. Iemand ervaringen?
pricewatch: Acer Aspire V17 Nitro VN7-791G-576X
Óf misschien de nieuwe PE70 (als daar de klachten over het geluid van de GS70 niet voorkomen). Want: wat een nice uiterlijk en scherm!
http://www.notebookcheck....ook-Preview.141730.0.html
Help me out tweakers! Zit ik nu te duur te kijken?