• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Ik weet even door de bomen het bos niet meer. Sommige artikelen zeggen dat alles Windows Phone 8.1 toestellen een upgrade krijgen naar Windows 10 Mobile. Andere zeggen weer dat niet alle toestellen de upgrade krijgen.

Ik weet ook niet wat de specs zijn voor Windows 10 Mobile, maar zou bijvoorbeeld een Acer Liquid M220 met een dual core Qualcomm Snapdragon 200 dual-core 1.2GHz 4 GB, 512 MB RAM een upgrade kunnen krijgen? Het zijn niet bepaald hoge specs, maar het is wel een nieuw model die pas deze maand released is.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
marnix.moed schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:29:
Ik weet even door de bomen het bos niet meer. Sommige artikelen zeggen dat alles Windows Phone 8.1 toestellen een upgrade krijgen naar Windows 10 Mobile. Andere zeggen weer dat niet alle toestellen de upgrade krijgen.

Ik weet ook niet wat de specs zijn voor Windows 10 Mobile, maar zou bijvoorbeeld een Acer Liquid M220 met een dual core Qualcomm Snapdragon 200 dual-core 1.2GHz 4 GB, 512 MB RAM een upgrade kunnen krijgen? Het zijn niet bepaald hoge specs, maar het is wel een nieuw model die pas deze maand released is.
Vanuit Acer is er bekent gemaakt dat hij een upgrade gaat krijgen. Daarnaast hoef je na wp10 niet meer bang te zijn dat je geen updates meer gaat krijgen van de provider of fabrikant, gezien Microsoft dan meer te vertellen heeft over de updates.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 17-05-2015 12:18 ]

• marnix.moed
vali schreef op zondag 17 mei 2015 @ 12:17:
[...]

Vanuit Acer is er bekent gemaakt dat hij een upgrade gaat krijgen.
Heel vriendelijk bedankt voor de link. Is er ergens ook een bron van Acer zelf die bekent maakt dat ze beloven de M220 te upgraden?

Ik zit namelijk te overwegen dit toestel aan te schaffen en wil graag dat het straks ook gebruik kan maken van Windows 10 Mobile.
Veel alternatieven voor Windows 10 Mobile met dual sim, LED flitser (handig als zaklampje) en budget range heb ik niet gezien.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:18
Lumia 640 dualsim is nog wel budget te noemen, denk ik. De LTE variant kan je online bij de Franse MS store kopen.

• marnix.moed
Caelorum schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:29:
Lumia 640 dualsim is nog wel budget te noemen, denk ik. De LTE variant kan je online bij de Franse MS store kopen.
Bedankt, voor de tip. Die kende ik nog niet. Heeft behoorlijk uitgebreidere specs, wel voor ruim het dubbele van de prijs van een M220, maar ik zou het idd ook nog wel budget noemen.

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
marnix.moed schreef op maandag 18 mei 2015 @ 02:04:
[...]

Heel vriendelijk bedankt voor de link. Is er ergens ook een bron van Acer zelf die bekent maakt dat ze beloven de M220 te upgraden?

Ik zit namelijk te overwegen dit toestel aan te schaffen en wil graag dat het straks ook gebruik kan maken van Windows 10 Mobile.
Veel alternatieven voor Windows 10 Mobile met dual sim, LED flitser (handig als zaklampje) en budget range heb ik niet gezien.
Dit is het enige wat ik tot zover kon vinden van Acer. Daar halen waarschijnlijk alle nieuwsbedrijven hun tekst vandaan.
BARCELONA – Acer today unveils the Liquid M220 smartphone, first ever Liquid smartphone to run on the Windows Phone 8.1 operating system. “We are proudly introducing our first Windows Phone 8.1 and simultaneously announcing its future upgradability to Windows Phone 10,” said ST Liew, Smartphone Business Group President at Acer. “It is the right moment for Acer to join the Windows Phone eco-system with its growing popularity and consistency across phone and PC devices.” The Liquid M220 will be on display at Acer’s booth (Hall 1, stand G50) during MWC2015 in Barcelona.
Je kan er dus vrij zeker vanuit gaan dat hij de update gaat krijgen.

• marnix.moed
vali schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:17:
[...]

Dit is het enige wat ik tot zover kon vinden van Acer. Daar halen waarschijnlijk alle nieuwsbedrijven hun tekst vandaan.

[...]

Je kan er dus vrij zeker vanuit gaan dat hij de update gaat krijgen.
Bedankt voor de info. Mocht het de Lumia 640 niet worden, dan ga ik waarschijnlijk voor de M220.

Thx allen voor jullie hup! d:)b

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-12 23:04
marnix.moed schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:41:
[...]

Bedankt voor de info. Mocht het de Lumia 640 niet worden, dan ga ik waarschijnlijk voor de M220.

Thx allen voor jullie hup! d:)b
Je kan ook naar de Lumia 435 kijken, heeft ongeveer dezelfde specs als de acer maar meer ram voor hetzelfde geld :)
En aangezien het een MS toestel is wss betere support :P

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:17
Caelorum schreef op maandag 18 mei 2015 @ 08:29:
Is deze dan ook in het Nederlands in te stellen (niet voor mezelf)?

Ik had gehoopt dat ie inmiddels ook al officieel in Nederland te koop zou zijn maar ik twijfel of dat er nog van gaat komen.
Ook op de MS site stond ie er niet meer bij toen ik onlangs keek.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:18
Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar ik zie geen reden waarom niet. De ROMs worden maar voor een beperkt aantal regio's gemaakt. Nederland valt in dezelfde regio als Frankrijk, dus de Nederlandse taal zou gewoon beschikbaar moeten zijn. Zeg dat ik 99.9% zeker ben dat Nederlands mogelijk is, maar iemand anders in het L640 topic kan het vast met zekerheid zeggen :)

• marnix.moed
Nogmaals bedankt allen. Het is n lumia 640 geworden. Leek me met 1gb werkgeheugen iets saver te zitten dan de 512mb vd acer m220.

@brick5493, de lumia 435 is ook n goeie kandidaat, maar heeft geen led flash. Zat wel de 535 (met flash) te overwegen.

@frappuccino, mn lumia 635 dua sim uit hong kong heeft wel nederlands. Kweenie hoe t zit met versies uit anderee landen.
Pagina: 1