Gister heb ik van Azerty mijn nieuwe computer ontvangen. Deze bestaat uit de volgende onderdelen:
Nadat ik hem in elkaar had gezet leek alles goed op te starten. Fans gingen draaien, HD's spinde op etc, echter geen beeld en zelfs geen BIOS piepje. Ik alles nagelopen maar kon niks vinden.
Uiteindelijk met behulp van het internet (en de faq op dit forum) nog een aantal dingen geprobeerd:
- RAM in verschillende poorten of zelfs de RAM volledig verwijderd
- Alles losgehaald behalve stroom, power switch en speaker
- Oude voeding gebruiken
- Moederbord los halen van de kast
- CMOS reset
Echter telkens hetzelfde resultaat. Helaas heb ik geen andere cpu die past (of iemand in de buurt) dus dat kan ik niet proberen.
Ik begin een beetje uit ideeen te raken. Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 226,- | € 226,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 64,95 | € 64,95 |
| 2 | WD Green WD20EZRX | € 81,51 | € 163,02 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 103,- | € 103,- |
| 1 | Seasonic G-series 360 watt | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 204,90 | € 204,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 847,77 | |
Nadat ik hem in elkaar had gezet leek alles goed op te starten. Fans gingen draaien, HD's spinde op etc, echter geen beeld en zelfs geen BIOS piepje. Ik alles nagelopen maar kon niks vinden.
Uiteindelijk met behulp van het internet (en de faq op dit forum) nog een aantal dingen geprobeerd:
- RAM in verschillende poorten of zelfs de RAM volledig verwijderd
- Alles losgehaald behalve stroom, power switch en speaker
- Oude voeding gebruiken
- Moederbord los halen van de kast
- CMOS reset
Echter telkens hetzelfde resultaat. Helaas heb ik geen andere cpu die past (of iemand in de buurt) dus dat kan ik niet proberen.
Ik begin een beetje uit ideeen te raken. Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?