Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2 din android

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn nieuwste speeltje ingebouwd (Joyous J-3812W Dual-Core Android 4.4.4 6.2")
Mijn ervaring tot nu toe is eigenlijk alleen positief.dwz alles werkt zoals het zou moeten.

Ik loop eigenlijk tegen 2 problemen aan die misschien software matig op te lossen is.

Allereerst de achteruit rij camera.

Bij mijn *oude* kenwood was het een kwestie van video kabel in de juiste aansluiting en op het moment dat ik de achteruit inschakel springt het beeld op camera.
Helaas werkt dat nu niet.Er gebeurt niets al ik de auto in reverse zet.
Wie o wie heeft enig idee hoe ik dit kan oplossen.

Dan probleem 2.

Ik rij vaak met een trailer(incl.paard) Ik wil graag zien wat er gebeurt dus heb ik een camera in de trailer.
En weer,bij de *oude* kenwood sluit ik de camera aan op video in en zie wat er in de trailer gebeurt.
En speelt de dvd speler de muziek.

Bij de android werkt het exact hetzelfde.MAAR ik kan als de video in gebruikt is geen muziek afspelen.
Misschien is dit ook software matig op te lossen,maar weet ff niet waarmee.

Voor de rest is zo een android radio een heel leuk speeltje,met ook nog eens supper geluid.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Schopje naar Vervoer.

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 10:10

houthakker

Poehé

Heeft deze unit wel een draad die je aan de achteruitrijverlichting aansluit?
Is er een dedicated camera input?

Ik vond dit plaatje;

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/OverviewImage/YB00974/sku_375690_15.jpg

Dus de juiste draden/stekkers aansluiten, en de parkeer functie met camera zou moeten werken.

Voor de trailer word het iets lastiger, wellicht een schakelaar monteren op de parkeercamera aansluiting; of; zit de een van de videoingangen als 'camera' functie aangesloten in android? in dat geval kun je het wellicht met een app wel oplossen.

[ Voor 134% gewijzigd door houthakker op 18-05-2015 10:34 ]

Specs

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

De camera's is hardware matig, deze zitten direct aan het scherm gekoppeld via een aparte processor, allee processor zeg maar doorgeef switch. Je zult dus moeten overschakelen tussen camera of beeld :p

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Verwijderd

Topicstarter
Achter uit rij camera is opgelost,ik was gewoon vergeten de + aan te sluiten op de back draad :-)

Trailer probleem is in principe ook opgelost.Als ik een andere speler gebruik dan die wat er bij is geleverd dan speelt de muziek gewoon door,zij het dat het volume wordt gedrukt.
En daar zou ik van willen weten waarom dat is en of dat kwaad kan.

Voor de rest werkt alles heel erg goed.Snelle gps,goede wifi antenne (ondanks dat deze onder het dashboard zit) Touchscreen is heel goed en snel.
Qua gebruik niet anders als elke willekeurige android telefoon.(maar dan ook nog eens erg snel)

Bedankt voor het meedenken. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 12:44 ]