Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoihoi,

Ik ben op zoek naar een nieuw mobiel! In hoge nood, aangezien mijn Jiayu G5 het in januari heeft opgegeven en mijn oude Sony Xperia P het ook niet lang meer volhoudt.

Nu twijfel ik op het moment heel erg tussen de Sony Xperia M4 Aqua en de nieuwe Huawei P8 Lite. Zijn er mensen met ervaring met (één van) deze telefoons, of simpelweg mensen met een goed advies?

Wat ik vooral belangrijk vind, is de beeldschermkwaliteit, qua resolutie en kwaliteit van het glas zelf, en dat hij goed, probleemloos en snel meerdere apps kan draaien.

Alvast ontzettend bedankt! :)

Eva

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Zou zelf ondanks dat het toestel al weer wat oud is voor de LG G2 gaan.
Zelfde prijsklasse maar 1080p scherm en wat snellere processor.

[ Voor 12% gewijzigd door Plugin op 16-05-2015 22:22 ]

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Ik hoorde dat de P8 lite software problemen heeft, dus als stabiliteit belangrijk is zou ik de Sony aanraden.

Verwijderd

Bij de sony wegblijven.
Mist intern stevigheid.
Als je de jiayu al binnen een jaar stuk hebt,
Zit die kans er ook dik in bij de sony.

Verwijderd

Als het een van deze twee moet zijn dan de Sony, Huawei maakt enkel brol. Maar als ik zou het advies van Plugin volgen.

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Op zoek naar info over de M4 kwam ik dit topic tegen. Ik ben voor m'n zus nu aan het kijken voor een mobiel en kwam deze 5 in dezelfde prijsklasse tegen:

pricewatch: Sony Xperia Z1 Zwart
pricewatch: Sony Xperia M4 Aqua Zwart
pricewatch: Samsung Galaxy S4 16GB Zwart
pricewatch: Huawei Ascend P7 Zwart
pricewatch: Huawei P8 Lite Zwart

Nou had ik mijn twijfels al over deze Huawei, dus het is meer de twee Sony's en de Samsung. De specs van de Z1 zijn beter dan die van de M4, waarom zou je dan toch voor de M4 moeten gaan?

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:37
Maar je bent toch nog niet geheel van huawei afgestapt aangezien ze er toch tussen staan? Met welke reden had je al twijfels over huawei?

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik vind de specs voor euro's niet geweldig bij Huawei. Ik heb al meerdere Chinese telefoons gehad en nooit een Huawei gekocht omdat deze altijd een heel stuk duurder zijn met gelijkwaardige specs. Dus als deze Huawei zo "goedkoop" zijn zal het vast niet veel zijn (oké dit is geen eerlijke beredenering maar ik twijfelde al over de Huawei en met het comment hierboven erover is het een extra reden om hem niet te willen)

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-11 20:30
Zelf ben ik bezitter van de Honor 6, maar Huawei is waardeloos wat betreft support. De hardware maakt het ook moeilijk voor de community om custom roms uit te brengen, en vaak zijn ze niet volledig werkend.

Ben wel enorm tevreden over grote accu's die ze er altijd in proppen, alleen grafisch lopen ze naar mijn idee achter. Prijs/kwaliteit is echt niet heel goed, vergelijk maar met G2, Nexus 5, 1+1.

Je kan ook eens kijken naar ZTE Nubia Z7 Mini, of in ieder geval meer Chinese toestellen.
Mijn Huawei (honor) heeft trouwens een half lamme usb poort, binnen een half jaar maar om support hoef ik voglens mij niet te vragen.

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:37
tja. de huawei komt gewoon uit nederland dus geldt gewoon 2 jaar garantie. Als je dat rechstreeks uit China haalt gelden die regels natuurlijk niet.

Verwijderd

Als je je in de Benelux gekochte Huawei binnen 30 dagen registreert heb je zelfs 3 jaar garantie/service.

https://huawei.drmobile.nl/hua_nl/
Pagina: 1