• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-01 19:16
Goedenavond,

Gistermiddag was ik TV aan het kijken op mijn (Philips) 40PFL8007, totdat ineens mijn beeld "raar" begon te doen. Omdat het woord "raar" tot een vrij brede interpretatie kan leiden heb ik een paar foto's gemaakt, hieronder weergeven.

Dit fenomeen is tot nu toe slechts één keer (gisteren) voorgekomen. De televisie opnieuw opstarten verhielp het probleem gelukkig. Dit zou suggereren dat het een software probleem is. Echter lijkt het meer op een fout in het paneel, gezien delen van de UI nog te onder scheiden zijn door de ruis heen.

Ik twijfel of ik de TV op zal sturen voor garantie omdat ik niet zeker weet of het nog een keer gaat gebeuren. Ik heb nu nog 4 maanden garantie, dus opsturen is nog een gratis mogelijkheid. Echter weet ik niet of Philips mijn TV als kapot beschouwd, als de storing niet meer plaatsvindt.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen :)

De foto's :

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/2mzw39t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/2rgnts1.jpg

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:32
Ik zou Philips support (of beter: de winkel die deze tv aan jou verkocht heeft) eens een mail sturen met die foto's. Dan ben je in ieder geval al met het probleem aan de slag, en kunnen ze na vier maanden niet zeggen: jammer dan.

[ Voor 14% gewijzigd door Flozem op 16-05-2015 19:23 ]

Verwijderd

Panel lijkt defect, meld je tv aan voor een home repair service,
E-Care zal dan langs komen, met waarschijnlijk een nieuwe panel, en/of mainboard

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-01 19:16
Ik kan inderdaad even contact opnemen met de winkel waar ik m gekocht heb. Kan geen kwaad in ieder geval! Thanks:)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Je moet juist contact opnemen met de winkel. Zij zijn het aanspreekpunt omdat je daar de tv hebt gekocht dus zij moeten de garantie verzorgen. Met Philips hoef je rechtstreeks niets te doen.