Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rob50
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-05-2021
Beste tweakers,

Kunnen jullie mij advies geven hoe ik W 8 kan installeren op een Medion Lifetab S1036 tablet?
Ik heb een USB W 8.1 voor installatie maar natuurlijk wordt het .exe file niet herkend. Hoe nu verder?
Bedankt alvast, Rob

Medion Lifetab
10,1" 1920x1200
Atom Z3735F
2 GB DDR3
32 GB

• Leon-B
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-11 13:57
is dat wel mogelijk ?
en zo wel is het dan niet dat je dan de tablet aan je pc hangt en de exe op de usb via je pc uitvoert ?(geen idee of het echt zo moet)

[ Voor 13% gewijzigd door Leon-B op 16-05-2015 21:29 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Makkelijk zal het niet gaan, heel bootsysteem is android based en dat zal je er allemaal uit moeten slopen, dat zal niet gewoon even USB erin doen en draaien maar (enige link is dat er een Atom is zit, waar W8 op zou kunnen draaien). Lees dat zelfs Ubuntu al niet wil draaien, ik zou er geen moeite voor gaan doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Nee, dat kan niet.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Geen eigen inzet + twee topics openen met dezelfde vraag. Het is niet mogelijk, dus beide topics gaan dicht.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.