Waarom is het zo moeilijk om de prijs van dat draadloze spul te achterhalen. 
Loop al een poos met de gedachten een link op te zetten met een maat van me die 3KM verder woont (vrijzicht).
Wat die je dan .. je gaat op zoek naar de mogelijkheden.
Dan vind je een heleboel fabrikanten die afvallen omdat er geen ext antenne kan en dus de afstand nooit te overbruggen is
.
De rest valt toch wel een de prof. cat. met een bijhorend prijskaartje tot. Fl 5000,- + .
Tot ik door deze nieuws post [topic=101896] weer intresse kreeg.
In dat blad (PC Magazine) staan ook de kosten.
JIPPIE .. breezecom staat er in voor Fl 109,- pcikaart en Fl 382,- toegangspunt.
maar niet waar. !!
zoeken op reseller van dat spul levert weinig op dan weer een of ander buro waar je een offerte moet aanvragen.
Dus wie helpt met om de real life kosten van onderstaande fabrikanten te achterhalen met leverancier.
Ik zal zodra m'n scanner weer werkt een link van de pag. neer zetten waar ook de prijsen opstaan zoals vermeld in het blad.
www.buffalotech.com
www.dlink.com
www.linksys.com
www.lucent.com
www.apple.com
www.elsa.com
www.samsung.nl
www.smceuropa.com
www.siemesn.nl
www.xircom.com
www.proxim.com
www.3com.com
www.breezecom.com
www.nokia.nl
Loop al een poos met de gedachten een link op te zetten met een maat van me die 3KM verder woont (vrijzicht).
Wat die je dan .. je gaat op zoek naar de mogelijkheden.
Dan vind je een heleboel fabrikanten die afvallen omdat er geen ext antenne kan en dus de afstand nooit te overbruggen is
De rest valt toch wel een de prof. cat. met een bijhorend prijskaartje tot. Fl 5000,- + .
Tot ik door deze nieuws post [topic=101896] weer intresse kreeg.
In dat blad (PC Magazine) staan ook de kosten.
JIPPIE .. breezecom staat er in voor Fl 109,- pcikaart en Fl 382,- toegangspunt.
maar niet waar. !!
zoeken op reseller van dat spul levert weinig op dan weer een of ander buro waar je een offerte moet aanvragen.
Dus wie helpt met om de real life kosten van onderstaande fabrikanten te achterhalen met leverancier.
Ik zal zodra m'n scanner weer werkt een link van de pag. neer zetten waar ook de prijsen opstaan zoals vermeld in het blad.
www.buffalotech.com
www.dlink.com
www.linksys.com
www.lucent.com
www.apple.com
www.elsa.com
www.samsung.nl
www.smceuropa.com
www.siemesn.nl
www.xircom.com
www.proxim.com
www.3com.com