Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, fijn op dit forum te zijn , groeten aan iedereen en hopelijk kan men me hier verder helpen.
Leo

Ik kan nergens nagaan wanneer er ik op mijn in België gekochte S4 I9505 men update OTA naar Lollipop kan krijgen. Of is er nog een andere manier om die te installeren? Mijn CSC versie is
AP:I9505XXUFNC4
CP:I9505XXUFNC4
CSC: I9505YXZFNCI
Ik zou graag weten of ik die nog kan verwachten.
Alvast bedankt.
Leo

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik ben geen samsung gebruiker, maar een simpele google bracht me op
http://www.galaxyclub.nl/...van-start-vodafone-eerst/
en
http://www.samsunggalaxys...randed-samsung-galaxy-s4/

Als ik dat zo lees dan ga ik er vanuit dat het wel zal komen. In welke volgorde men dat pusht is altijd afwachten. Kortom: gewoon geduldig zijn. Het is / komt beschikbaar, zo te zien wereldwijd, dus ook ongetwijfeld voor jou :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:42:
Hoi, fijn op dit forum te zijn , groeten aan iedereen en hopelijk kan men me hier verder helpen.
Leo

Ik kan nergens nagaan wanneer er ik op mijn in België gekochte S4 I9505 men update OTA naar Lollipop kan krijgen. Of is er nog een andere manier om die te installeren? Mijn CSC versie is
AP:I9505XXUFNC4
CP:I9505XXUFNC4
CSC: I9505YXZFNCI
Ik zou graag weten of ik die nog kan verwachten.
Alvast bedankt.
Leo
Bel/mail/Tweet Samsung met de info van je telefoon en dan krijg je hopelijk een datum te horen, of er moet toevallig iemand van Samsung hier rondlopen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde