Toon posts:

USB Toetsenbord wordt niet gevonden...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een USB toetsenbord. Het is een zo'n uitgebreid toetsenbord van Compaq. Als ik mijn computer gewoon opstart wordt het toestenbord niet opgemerkt en doet ie dus nix. Als ik vervolgens het USB stekkertje er uit haal en er weer in stop vind Windows (ME) hem wel... Of als ik de computer opstart en ik druk op wat toetsen als mijn RAID Array geinitialiseerd word, dan vind hij hem ook?!?!? Ik begrijp er nix van. Is er iemand die de zelfde problemem heeft? Of iemand die weet wat ik er aan kan doen?

Verwijderd

even je bios in: kijken hoe de USB Keyboard support ingesteld staat.

er zijn meerdere mogelijkheden: "disabled", "os" of "bios".

ik zou het zelf op Bios zetten, dan werkt ie ook in Dos eventueel (wel zo handig als je je pc wel eens opnieuw wil installeren).

Succes!

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook gehad, en iddd bovenstaande lost het op :)

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Weet je toevallig vanaf welke prijs je een USB keyboardje kan kopen? Bij ons in de winkel is de goedkoopste f150,- winkelprijs, dus voor mij ook nog duur.
Ik heb nl een kapotte PS/2 poort, en de winkel waar ik 'm heb gekocht neemt de tel. niet op en beantwoord m'n mailtjes niet :(

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn USB Bios configuratie al op BIOS staan, maar dat werkt niet, ook OS werkt niet. Symptomen blijven hetzelfde.