Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

bug bij label van radiobutton 'verstuur per mail' bij V&A

Pagina: 1
Acties:

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:27

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Als ik iemand wil contacteren bij een V&A-advertentie, heb ik bij het pop-upje als je op de knop "Stuur bericht naar adverteerder" klik geen mogelijkheid om op het label te klikken van "Verstuur per email", deze bug zit er al tijden in en is erg irritant, omdat als je dan op het label klikt en dan op de knop "Bericht versturen" je er ineens achter komt dat de radio button niet geselecteerd is en het bericht per ongeluk als DM wordt verstuurd. Als je op het keuzerondje zelf klikt gaat het wel goed, maar bij "verstuur per bericht" gaat het ook goed als je op het label klikt, lijkt me dus ergens een foutje in de code.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ja, ik liep hier ook net tegenaan. Wordt zo te zien veroorzaakt doordat op de label van 'Verstuur per email' een onclick="return false" zit.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:27

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Dit is nog steeds actueel en resulteerde voor mij net weer in een per ongeluk als DM verzonden bericht ipv mail. Wordt hier nog naar gekeken?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn