GTA 5 Online onspeelbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
Allen,

Ik start GTA 5 online op en ik ben omcirkeld door een ufo, Het spel is nu vrijwel onspeelbaar. Hoe kan ik dit oplossen?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:53

BM

Moderator Spielerij
Voor dat iemand daar wat zinnigs over kan zeggen is er toch echt wat meer info nodig. Wat is precies het probleem, wat heb je zelf al geprobeerd, op welk platform speel je, wat zijn je specs (in het geval van een PC).

Daarbij staat dit topic niet op de juiste plaats. Schopje naar het juiste subforum, maar er zal echt info bij moeten om hier een nuttig topic van te maken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er serieuze kandidaten die samen willen spelen, ik speel op ps4 en zou graag verder willen komen in het spel. Maar online is het moeilijk om spelers te vinden, om met elkaar missies te doen. hopelijk hier misschien iemand vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:00
@Droathoah: Ik vermoed dat je op pc speelt. Deze word overspoeld met hackers. Sluit je aan bij een groep/crew en ga lekker in een crew only sessie zitten. Bijv. de Tweakscrew PC voor GTA5 online. Je kunt je hier aanmelden

@Trixie01: Zelfde advies geld eigenlijk bij jouw. Voeg je bij een actieve crew. Bijv. de Tweakscrew PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-10 10:18
Utoka schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:37:
@Droathoah: Ik vermoed dat je op pc speelt. Deze word overspoeld met hackers. Sluit je aan bij een groep/crew en ga lekker in een crew only sessie zitten. Bijv. de Tweakscrew PC voor GTA5 online. Je kunt je hier aanmelden

@Trixie01: Zelfde advies geld eigenlijk bij jouw. Voeg je bij een actieve crew. Bijv. de Tweakscrew PS4
Bullshit, Ben nog geen enkele hacker tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dit topic is voor totaal iets anders bedoeld en daarnaast is het ook al een tijdje dood. Daarom gaat het nu maar echt op slot
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.