Een tijdje terug ben ik begonnen om mijn idee uit te werken om een platform te ontwikkelen waar ontwikkelaars en andere creatievelingen elkaar kunnen vinden om mee samen te werken. Ik ben met deze service begonnen tijdens mijn studie. Ik ben sinds 9 maanden afgestudeerd en werk 36 uur in de week en kom aan op een punt een keuze te maken om volledig voor *mijn site* te gaan of mij volledig op mijn carrière te richten. Ik merk namelijk dat in je eentje aan een grootschalige service werken in je paar vrije uurtjes niet genoeg progressie boekt.
Ik zou dolgraag een startup willen maken van teamups en heb zeer veel ideeën om hier ook geld aan te verdienen, maar waar moet je beginnen als je dit wil financieren?
Zoals ik het zie zijn er 4 opties:
1. De bank (zeer lastig hier een lening voor te krijgen lijkt mij).
2. Crowd Funding zoals kickstarter en indiegogo (niet echt typisch iets voor een web service lijkt mij).
3. Een investeerder(s) zoeken (waar moet ik beginnen?).
4. Partners zoeken die in hun vrije tijd dit willen door ontwikkelen tot een punt dat het een hoogwaardige service is en er een verdienmodel kan worden geïmplementeerd (Zeer lastig gemotiveerde mensen te vinden en ken niemand geschikt in mijn omgeving).
De service is niet in een staat dat het binnenkort geld aan verdient kant worden. Er zijn wel genoeg ideeën om dit tot een hoge kwaliteit service te maken en er voor bepaalde zaken geld kan worden gevraagd.
Daarom de vraag: Wat zou in dit geval een goede aanpak zijn om hier financiering voor te vinden?
Ik zou dolgraag een startup willen maken van teamups en heb zeer veel ideeën om hier ook geld aan te verdienen, maar waar moet je beginnen als je dit wil financieren?
Zoals ik het zie zijn er 4 opties:
1. De bank (zeer lastig hier een lening voor te krijgen lijkt mij).
2. Crowd Funding zoals kickstarter en indiegogo (niet echt typisch iets voor een web service lijkt mij).
3. Een investeerder(s) zoeken (waar moet ik beginnen?).
4. Partners zoeken die in hun vrije tijd dit willen door ontwikkelen tot een punt dat het een hoogwaardige service is en er een verdienmodel kan worden geïmplementeerd (Zeer lastig gemotiveerde mensen te vinden en ken niemand geschikt in mijn omgeving).
De service is niet in een staat dat het binnenkort geld aan verdient kant worden. Er zijn wel genoeg ideeën om dit tot een hoge kwaliteit service te maken en er voor bepaalde zaken geld kan worden gevraagd.
Daarom de vraag: Wat zou in dit geval een goede aanpak zijn om hier financiering voor te vinden?
[ Voor 1% gewijzigd door Rukapul op 16-05-2015 12:52 ]