Ik heb zojuist mijn nieuwe Dell U2515H binnengekregen.
Als videokaart gebruik ik een Radeon HD 5450.
aansluitingen monitor:
- HDMI 2x
- DisplayPort
- mini DisplayPort
aansluitingen videokaart:
- D-sub (VGA)
- HDMI
- DVI-I
De meegeleverde kabel is een DisplayPort > mini DisplayPort
DisplayPort zit dus niet op mijn videokaart, dus gaat het aansluiten niet direct lukken.
Ik heb de monitor nu even aangesloten met een HDMI kabel, en ik heb nu beeld, alleen is dat maximaal 2048x1152.
Ik heb eerst geprobeerd de monitor aan te sluiten met een DVI-kabel van mijn videokaart naar mini DisplayPort op de monitor, d.m.v. een DVI>mini-DP adapter, maar daar kreeg ik geen beeld mee.
Het gaat om een Apple DVI>mini-DP adapter die ik nog had liggen.
Wat is nu de beste optie voor mij om de monitor goed aan te sturen?
Ik wil ook wel een nieuwe videokaart kopen, als deze meteen wat zuiniger is als mijn 5 jaar oude 5450.
Ik heb dus puur een basis videokaart nodig (als ik überhaupt een nieuwe videokaart nodig heb), passief gekoeld, want ik game niet.
Als videokaart gebruik ik een Radeon HD 5450.
aansluitingen monitor:
- HDMI 2x
- DisplayPort
- mini DisplayPort
aansluitingen videokaart:
- D-sub (VGA)
- HDMI
- DVI-I
De meegeleverde kabel is een DisplayPort > mini DisplayPort
DisplayPort zit dus niet op mijn videokaart, dus gaat het aansluiten niet direct lukken.
Ik heb de monitor nu even aangesloten met een HDMI kabel, en ik heb nu beeld, alleen is dat maximaal 2048x1152.
Ik heb eerst geprobeerd de monitor aan te sluiten met een DVI-kabel van mijn videokaart naar mini DisplayPort op de monitor, d.m.v. een DVI>mini-DP adapter, maar daar kreeg ik geen beeld mee.
Het gaat om een Apple DVI>mini-DP adapter die ik nog had liggen.
Wat is nu de beste optie voor mij om de monitor goed aan te sturen?
Ik wil ook wel een nieuwe videokaart kopen, als deze meteen wat zuiniger is als mijn 5 jaar oude 5450.
Ik heb dus puur een basis videokaart nodig (als ik überhaupt een nieuwe videokaart nodig heb), passief gekoeld, want ik game niet.