Ik wil een HP Pavilion M9550NL in gaan zetten als HTPC. (http://support.hp.com/nl-...90795/document/c01660325/ ). Er komt een ssd -tje in voor W7 en de 1TB schijf wordt de dataschijf. HTPC gaat alleen gebruikt worden om films ed te kijken op een Philips lcd 40 inch. Nu zit er op het moederbord een 1 PCI x16-slot met daarin een MSI GeForce 9500 GS (met HDMI). Dit is natuurlijk een wat ouder kaartje en ik zit naar een mogelijkheid te kijken om deze wat up te graden.
Nu ben ik een beetje aan het zoeken geslagen en ben aan het twijfelen of ik de Nvidia of AMD kant op moet. Ik zit een beetje te denken aan een GT510 of een HD 6850 of iets uit de nieuwere generaties hiervan. Wat is wijsheid en wat past allemaal in dit PCI slot. Ben hier niet zo goed in thuis dus bij deze vraag ik wat advies.
Nu ben ik een beetje aan het zoeken geslagen en ben aan het twijfelen of ik de Nvidia of AMD kant op moet. Ik zit een beetje te denken aan een GT510 of een HD 6850 of iets uit de nieuwere generaties hiervan. Wat is wijsheid en wat past allemaal in dit PCI slot. Ben hier niet zo goed in thuis dus bij deze vraag ik wat advies.