Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toshiba Satellite L50-B-2D5 VS TOSHIBA SATELLITE L50-B-1U4?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een laptop voor het gebruik van schoolwerk en
voor het spelen van games(natuurlijk niet de zwaarste games).

Ik wilde sowieso een laptop met een SSD, aangezien dit snelheid verschaft.

Maar nu zit ik tussen deze twee laptops te twijfelen...

Ze moeten trouwens ook qua behuizing een beetje stevig zijn aangezien ik de laptop
mee moet sjouwen naar school. (En aangezien er bijna geen reviews er te vinden zijn over deze laptops)

MVG

Rick

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Ten Eerste, je kan wel meer kiezen dan 2 laptops. Ik zie je buget niet om eventueel andere laptops te kiezen. Ten tweede Ik weet niet wat voor games je speelt en welke software je gaat gebruiken.Ten derde kan je ook kijken op de best buy laptops van april: reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2015 Ten slotte kan je misschien dit lezen voordat je iets post: LAA beleid

[ Voor 25% gewijzigd door MarcRvB op 16-05-2015 02:05 . Reden: BBG laptop toegevoegd ]

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef alleen maar te weten welke behuizing het snelst is en of mensen andere problemen hebben gehad met de laptops de rest heb ik al opgezocht.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb zelf de Toshiba Satellite L50-B-2D6 op het werk, een supersnel ding, stil, behalve als je hem zwaar belaadt met bijv. video's van youtube. Die 5500 is niet gemaakt voor gaming, dan heb je gewoon een zwaardere kaart nodig. Je komt dan op 20-25 fps uit in spellen.

Tussen jouw genoemde laptops is het cpu vs gpu.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Verwijderd

Topicstarter
RonaldDesigns schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:41:
Ik heb zelf de Toshiba Satellite L50-B-2D6 op het werk, een supersnel ding, stil, behalve als je hem zwaar belaadt met bijv. video's van youtube. Die 5500 is niet gemaakt voor gaming, dan heb je gewoon een zwaardere kaart nodig. Je komt dan op 20-25 fps uit in spellen.

Tussen jouw genoemde laptops is het cpu vs gpu.
Is deze laptop wel stevig? Voor het meebrengen naar school?

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik denk dat je beter kunt afvragen: waarmee kan ik de laptop het beste vervoeren? Een goede tas beschermd elke laptop. Zonder bescherming van een tas is dit een redelijke build, maar niet zo sterk als mijn schoollaptop, een Voyager. Maar die bestaan volgens mij allang niet meer. Gewoon rustig mee omgaan en elke laptopbuild gaat goed mee.

Ik vind overigens het typen erg fijn, die toetsen zitten niet zo krap op elkaar.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Verwijderd

Topicstarter
RonaldDesigns schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 21:23:
Ik denk dat je beter kunt afvragen: waarmee kan ik de laptop het beste vervoeren? Een goede tas beschermd elke laptop. Zonder bescherming van een tas is dit een redelijke build, maar niet zo sterk als mijn schoollaptop, een Voyager. Maar die bestaan volgens mij allang niet meer. Gewoon rustig mee omgaan en elke laptopbuild gaat goed mee.

Ik vind overigens het typen erg fijn, die toetsen zitten niet zo krap op elkaar.
De 2D5 dus?
Pagina: 1