ClickandBuy koppelen met Itunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 17:08
Hey allemaal,

Ik ben nu al ongeveer 1,5 uur bezig met het verifiëren van ClickandBuy in mijn Itunes. Ik heb op C&B een geverifieerd account door mijn bankrekening te koppelen aan C&B.

Nu is het zo dat elke keer als ik vanuit Itunes op "Ga door" klik om C&B toe te voegen als betaal methode, ik gewoon op de C&B site uitkom en moet inloggen, maar bij de laatste stap, wanneer de instellingen "overgezet" zouden moeten worden naar mijn Apple account in Itunes, word ik geredirect naar de download site voor Itunes.
Ik heb al verschillende browsers geprobeerd door de link na "Ga door" in Itunes te kopieren naar een andere browser en door andere browsers als standaard in te stellen. Niets hielp. (Tussen de stappen door heb ik de verificatie wel steeds ingetrokken omdat ik anders de melding kreeg dat dit proces al voltooid was.)
Niet echt Click and Buy dus 8)7

Iemand nog ideeën?

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Yannick97 op 15-05-2015 23:58 ]

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:50
Het enige wat ik je kan aanraden is: Ver weg blijven van C&B. Op het moment dat door wat voor reden dan ook een afschrijving niet werkt (kan ook aan hun liggen) heb je direct €15 extra kosten. Als je die niet betaald is je account weg. Als je geen CC wilt koppelen koop dan iTunes kaarten. Sowieso zijn die vaak te koop in de aanbieding waardoor je weer goedkoper uit bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 16:42
Het probleem heb ik ook gehad.
Internet Explorer gebruiken was de oplossing bij mij, via Chrome werkte het niet.

@Pendora, dit kun je voorkomen door vantevoren geld te storen op je C&B account via Ideal en dan pas uitgeven, eigenlijk dus hetzelfde idee als een iTunes kaart.

Who's general failure, and why is he reading my disk?