Toon posts:

Wijziging User Review Goshimaplonker298 / Kees de Jong

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte aan wie het betreft,

Ik heb van Goshimaplonker298 een partijtje hard disks overgenomen.

De afspraak was dat als er iets niet in orde was met een of meerdere hard disks uit de partij dat deze tegen terugbetaling door Goshimaplonker298 retour zouden worden genomen, iedere test was toegestaan verklaarde Goshimaplonker298.

Na netjes mijn afspraak te zijn nagekomen en op tijd was om alles af te halen tegen het overeengekomen bedrag heb ik alles meegenomen.

Na testen met HD tune Pro kwamen 4 harde schijven niet goed uit de test deze hadden waarschuwingen, Goshimaplonker298 vertelde dat deze retour gebracht konden worden en dat deze zoals onderling overeengekomen bedrag per GB terug betaald zouden worden, ik had een disk over het hoofd gezien met testen en melde dat er een vijfde HD niet in orde was.

Toen werd het plots een ander verhaal en bleek dat Goshimaplonker298 zich niet aan de gemaakte afspraak ging houden, ik kon ALLES terugbrengen, op en neer naar Rotterdam voor jan met de korte achternaam en tijd verloren met het testen van de schijven van deze meneer.

Tot overmaat van ramp blijkt meneer niet alleen onbetrouwbaar te zijn door zich niet aan de onderling gemaakte afspraak te houden maar geeft mij terwijl ik mij netjes aan de afspraak heb gehouden ook nog negatieve feedback!

Graag zie ik deze door de verkoper onterecht gegeven feedback dan ook verwijderd.

gallery: Kees de Jong

De door mij gegeven feedback is verdiend daar de verkoper de gemaakte onderling afspraak niet heeft nagekomen zoals ook uit de gevoerde DM en e-mail blijkt temeer daar de V@A feedback bedoeld is om een goed beeld van een verkoper of koper weer te geven.

gallery: Goshimaplonker298

Met vriendelijke groet,
Kees

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2015 10:36 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goshimaplonker298
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-05 11:45

Goshimaplonker298

BOFH Wannabee

Mijn review van Kees de Jong is duidelijk en ik zie verder geen reden om deze aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee waarom zou je ook als gewoon blijkt dat je 4 schijven wel wilde retour nemen zoals onderling de afspraak was en als schijf 5 gemeld wordt je plots maar besluit om je niet aan je afspraak te houden en mij daarmee opzadelt met ruim een reizen met een auto die niet op water loopt, niet gratis verzekerd is en niet motor rijtuigen belasting vrij en verloren tijd aan het testen van jouw schijven.

Daar bij als jij van mening bent dat HD tune pro hard disks niet goed test waarom neem je de schijven waarvan jij zegt dat die goed zijn dan niet gewoon terug zoals de afspraak is gemaakt?

Die kan je dan toch gewoon als zijnde goed verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat je mijn redenatie volkomen begrijpt gezien het feit dat je niet meer reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goshimaplonker298
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-05 11:45

Goshimaplonker298

BOFH Wannabee

Goshimaplonker298 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 02:15:
Mijn review van Kees de Jong is duidelijk en ik zie verder geen reden om deze aan te passen.
Zie mijn bericht van 17 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is over duidelijk op wat voor een waardeloze manier deze meneer handelt en zijn afspraken niet nakomt.

Hier kan dus een slotje op.

Vast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Kees
Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.