Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik vermoed dat we dit hebben gemist. Overigens vind ik het zelf geen nieuws zolang zijn dood geen grote gevolgen voor het bedrijf heeft. Anders hadden we deze week ook de dood van één van de grondleggers van Yahoo, Venkat Panchapakesan, kunnen brengen.
Bij iemand als Bill Gates vind ik dit anders, omdat het hier gaat om iemand die wereldwijd bij het publiek bekend is. Bij Goldberg en Panchapakesan is dat niet zo.
Bij iemand als Bill Gates vind ik dit anders, omdat het hier gaat om iemand die wereldwijd bij het publiek bekend is. Bij Goldberg en Panchapakesan is dat niet zo.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Het hoeft toch niet om impact voor het bedrijf te gaan, maar impact in de technologiesector?
Ik vind dat er ook best een artikel over Venkat Panchapakesan geplaatst had kunnen worden, juist omdat het bedrijf wel bekend is.
Ik vind dat er ook best een artikel over Venkat Panchapakesan geplaatst had kunnen worden, juist omdat het bedrijf wel bekend is.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.