Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv vanwege verhuis. Ik heb mijn 42 inch tv meegenomen maar in het appartement waar ik nu woon zit ik op 3-4m van de tv af en dan kijkt zo een 42 inch niet fijn.

Als ik selecteer op een prijs van max. 1000€ voor tv's van min. 55inch met een minimum beoordeling van 5 sterren dan kom ik op volgende tv's uit:

Sony KDL-55W805B

Samsung UE55H6500

LG 55LB650V Zilver

Sony Bravia KDL-60W605B Zwart

Tussen deze tv's is blijkbaar niet veel verschil. Heeft er iemand een idee welk het beste waar voor je geld is? Ik ben geen gamer, en smart tv of 3D heb ik niet nodig. Het gaat enkel om het beeldkwaliteit.
En ik kijk het meest Netflix/popcorntime of live voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Persoonlijk ben ik van mening dat het W8-model van Sony de beste keuze is. Prima beeldkwaliteit en een lage input lag.

Je topic krijgt overigens een schopje naar CEA aangezien dit aankoopadvies betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
S1NN3D schreef op maandag 18 mei 2015 @ 07:32:
Persoonlijk ben ik van mening dat het W8-model van Sony de beste keuze is. Prima beeldkwaliteit en een lage input lag.

Je topic krijgt overigens een schopje naar CEA aangezien dit aankoopadvies betreft.
OK bedankt voor de tip.
Weet jij misschien wat het verschil is tussen bovenstaande Bravia en de KDL55W829?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Volgens mij zit het verschil in de Motionflow welke bij de 829 800 Hz is en bij bij de 805 400 Hz is. Het betreft de "geoptimaliseerde" Hz waarde, ofwel een softwarematig iets. Het is een verschilletje maar dit is minimaal.