Toon posts:

Boxen aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help!

Ik heb 2 oude boxen gevonden op zolder en ik zou deze graag aan willen sluiten op mijn laptop. Ik wil het puur gaan gebruiken om soms muziek mee af te spelen. Deze boxen hebben een ongeïsoleerd draadje die je volgens mij met een versterker ergens tussen moet klemmen en daarna doorsturen naar je laptop. Deze boxen hebben een impendantie van 4 ohm. Mijn vraag is nu: heb ik echt een versterker nodig en zo ja (welke functioneert goed en is goedkoop) of kan ik een draadje aansluiten tussen de ongeïsoleerde snoeren van mijn boxen en mijn jack ingang van mijn laptop?

Ik heb verder niet heel veel verstand van audio enzo....

Alvast bedankt,
Mike

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Dat wordt een versterker halen, rechtstreeks aan je audio van je laptop knopen is geen slim idee.

Oude redelijke versterkers kosten geen drol op marktplaats, een leuke heb je al voor een tientje, vijftien euro. Totaal niet portable, maar dat zijn die boxjes vast ook niet. jack naar tulp kabeltje ertussen, en genieten maar.

People as things, that’s where it starts.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
zonder versterker wordt t volgens mij 3x niks..

404 Signature not found

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik ga zoeken op Marktplaats!
Bedankt voor de reactie

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:10
Of je moet ee t-amp van ebay halen. Klein en zuinig. Alleen geen mega aantal watts.

De wijzen komen uit het Oosten!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-01 22:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

MP idd een simpel versterkertje zoeken, of bij de kringloop ofzo :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1