Toon posts:

Koppeling YouTube kanaal aan AdSense

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb volgens mij mijn YouTube kanaal aan mijn AdSense account gekoppeld, maar hoe weet ik of dit goed is gegaan?

Als ik op de YouTube Analytics pagina kijk zie ik wel geschatte inkomsten, maar als ik inlog op mijn Google AdSense account staan de geschatte inkomsten op €0,00.

Als ik op de AdSense website bij Sitebeheer kijk zie ik daar wel www.youtube.com staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:55
Als er geschatte inkomsten staat bij Youtube dan is het gekoppeld. Ik moet overigens wel per video aanzetten dat ik inkomsten wil genereren. Als dat kan is sowieso je kanaal gekoppeld aan je AdSense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Je weet dat je bij Adsense eerst je bankrekening moet verifiëren dmv transactie, en daarna nog eens je adres dmv een fysieke brief? Nou ja, ik tenminste.

Staat dit bij je naam in je Dashboard? (YouTube partner) http://prntscr.com/7608jt
Weet niet of dit tegenwoordig nog nodig is om geld te krijgen, dat zal een recenter Youtube lid moeten uitwijzen.

Sowieso, ik weet niet hoeveel views je hebt, maar het laatste jaar is het echt veel minder geworden, ik krijg een factor 3 minder dan 1,5 jaar geleden.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kuusj98 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:46:
Je weet dat je bij Adsense eerst je bankrekening moet verifiëren dmv transactie, en daarna nog eens je adres dmv een fysieke brief? Nou ja, ik tenminste.

Staat dit bij je naam in je Dashboard? (YouTube partner) http://prntscr.com/7608jt
Weet niet of dit tegenwoordig nog nodig is om geld te krijgen, dat zal een recenter Youtube lid moeten uitwijzen.

Sowieso, ik weet niet hoeveel views je hebt, maar het laatste jaar is het echt veel minder geworden, ik krijg een factor 3 minder dan 1,5 jaar geleden.
Afbeelding

Ik zie nu dat je minimaal €10 moet hebben om de betalingsmethode te kiezen. Aangezien ik 'inkomsten inschakelen' een week geleden aangezet heb is dat nog niet zo ver. Er staat wel dat ik YouTube partner ben.

In ieder geval bedankt voor je antwoord, ik moet gewoon nog even geduld hebben!