Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Panasonic Viera TX-40CX700 of Sony Bravia KDL-43W756C

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16-06 19:49
Tweakers,

Ik zoek een?
TV tussen de 40 en 43 inch met minimaal 100hz paneel, verder heeft bijna elke TV tegenwoordig hetgeen ik nodig heb. Voorkeur gaat naar Panasonic en Sony en de TV moet Zilver of Wit zijn.

Wat is je budget?
Tussen de 700 en 900 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken (Ziggo), voornamelijk sport (voetbal/wielrennen/tennis)
Series en Films
Gamen met Xbox One, alleen Fifa

Wat heb je zelf al gevonden?
Het wordt de Panasonic Viera TX-40CX700 of de Sony Bravia KDL-43W756C.
Voordeel van de Pana is 4k en van de Sony 3 inch groter. Voor beide is het de vraag of je het merkt...
Ik ben altijd kritisch op beeldkwaliteit, maar ben calibreer niet..probeer wel altijd de juiste beeldinstellingen te vinden online. Helaas voor de Sony nog geen reviews, maar dit kan nooit heel slecht zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zou er erg veel verschil waarneembaar zijn tussen de 2 modellen?
Beiden zijn voor ongeveer dezelfde prijs te krijgen, wat is de beste koop denken jullie?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True