Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

xps 630 Intelcore 2 Quad Q8300 overclocking hulp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lion123
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22-09 11:07
Zoals de titel zegt zoek ik hulp met het overclocken van mijn xps 630i met een Quad Q8300

Specs:
4Gb ddr2 RAM 800Mhz
Mobo: dell moederbord stock
Stock processor koeler
Chipset: nvidia 650i SLI mcp
Intelcore 2 Quad Q8300
750W voeding

Ik heb al wat sites bezocht maar kon niks vinden voor het overclocken van deze computer,of het werkte niet.
Daarom hoop ik dat iemand hier mij kan helpen.
Ik begrijp de risico's van overclocken

• Koninkje
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 02-09 12:27

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Het is niet aan te raden te gaan overclocken met de stockcooler van je processor...

Show me your moves.

• maratropa
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Sowieso is de kans groot dat het Dell moederbord welgeteld 0 overclockopties biedt.. :p

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JobM
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
daarnaast heb ik niet zulke goede ervaringen met het overclocken van je cpu op een nvidia chipset. ik raad t dan ook niet aan.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True