De reden dat ik de airport extreme wil vervangen is omdat wij aan de andere kant van het appartement al geen/heel slecht signaal hebben.
We hadden voor de airport extreme een WD mycentral n900. deze had vele malen beter bedreik maar niet de gewenste snelheden.
We hebben ook al gekeken naar de mogelijkheid met een powerline adapter of wifi repeater maar beide zijn geen succes met het oplossen van het probleem.
Ik zoek een?
Ik zoek een goede wifi router die ons hele appartement van internet draadloos netwerk kan voorzien zonder problemen
Wat is je budget?
We zijn bereid tot max 300 euro uit te geven voor de router.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het gaat om een appartement van 115m2 met 2 slaapkamers, badkamer, en open keuken/woonkamer.
De volgende apparaten zitten aangesloten op het netwerk:
Bedraad: LG TV, PS4, Denon reciever.
Draadloos: 2 laptops (2.4/5GHz), 2 ipads (2.4/5GHz), 2 iphone's (2.4/5GHz), 2 chromecasts, 1 samsung tv (2.4/5GHz)
We hadden voor de airport extreme een WD mycentral n900. deze had vele malen beter bedreik maar niet de gewenste snelheden.
We hebben ook al gekeken naar de mogelijkheid met een powerline adapter of wifi repeater maar beide zijn geen succes met het oplossen van het probleem.
Ik zoek een?
Ik zoek een goede wifi router die ons hele appartement van internet draadloos netwerk kan voorzien zonder problemen
Wat is je budget?
We zijn bereid tot max 300 euro uit te geven voor de router.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het gaat om een appartement van 115m2 met 2 slaapkamers, badkamer, en open keuken/woonkamer.
De volgende apparaten zitten aangesloten op het netwerk:
Bedraad: LG TV, PS4, Denon reciever.
Draadloos: 2 laptops (2.4/5GHz), 2 ipads (2.4/5GHz), 2 iphone's (2.4/5GHz), 2 chromecasts, 1 samsung tv (2.4/5GHz)