Zouden jullie mij kunnen helpen een keuze te maken? Het gaat om een low-budget laptop die voor simpel computerwerk gebruikt gaat worden, enkel wat Office en internetten. Op termijn zou ik graag de mogelijkheid hebben om er een SSD bij te zetten, maar voor nu strekt het budget niet zo ver.
Ik heb nu 2 laptops op het oog en zou graag horen of het uitmaakt welke ik kies. Naar mijn idee zit er weinig verschil tussen, maar ik kan niet zo goed inschatten of de verschillende processoren veel uitmaken qua prestatie en accuduur. Het gaat om deze twee:
pricewatch: Lenovo Essential B50-70 MCC2EMH
en
pricewatch: Lenovo B50-30 (MCA2WMH)
Mochten jullie andere suggesties hebben, dan sta ik daar zeker ook voor open!
Wat ga je met je laptop doen?
Simpel schoolwerk, Office en dergelijke
Wat is je budget?
Het budget is laag, iets van €300
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Op basis van verhalen, vallen Acer, Packard Bell en HP voor mij af. Een DVD-RW heeft een sterke voorkeur.
Ik heb nu 2 laptops op het oog en zou graag horen of het uitmaakt welke ik kies. Naar mijn idee zit er weinig verschil tussen, maar ik kan niet zo goed inschatten of de verschillende processoren veel uitmaken qua prestatie en accuduur. Het gaat om deze twee:
pricewatch: Lenovo Essential B50-70 MCC2EMH
en
pricewatch: Lenovo B50-30 (MCA2WMH)
Mochten jullie andere suggesties hebben, dan sta ik daar zeker ook voor open!
Wat ga je met je laptop doen?
Simpel schoolwerk, Office en dergelijke
Wat is je budget?
Het budget is laag, iets van €300
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Op basis van verhalen, vallen Acer, Packard Bell en HP voor mij af. Een DVD-RW heeft een sterke voorkeur.
[ Voor 1% gewijzigd door s0334650 op 15-05-2015 13:03 . Reden: extra voorkeur aangegeven ]