Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[3dsmax] Wisselen tussen views vergeet laatste state view?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tinussky
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 04-10-2015
Sinds gisterenavond ben ik weer met 3dsmax bezig om een leuke sprite te maken.

Wanneer ik gebruik maak van de hotkeys, bijvoorbeeld T voor top view en P voor perspective, dan vergeet 3dsmax altijd de vorige state van de view.

Bijvoorbeeld als ik van front view naar perspective view ga dan zie ik in perspective view altijd mijn model van voren. Niet zoals ik hem had de laatste keer dat ik perspective view gebruikte.

Is daar een speciale setting voor of doe ik misschien iets verkeerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 29-09 14:47
Het is geen antwoord op je vraag maar met ik geloof 'SHIFT + Z' kan je je view wel ongedaan maken.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• tinussky
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 04-10-2015
inquestos schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:40:
Het is geen antwoord op je vraag maar met ik geloof 'SHIFT + Z' kan je je view wel ongedaan maken.
Net even geprobeerd, maar is dat niet hetzelfde als F voor front view, P voor perspective en dan weer F voor front view? Het laatste stapje vervang je dan door shift+Z, maar dat is zo te zien hetzelfde als F. Of zie ik weer iets over het hoofd ;)

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True