Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl
Lijkt mij extreem kort. Ik begreep altijd minimaal 72 uur.. Na een nachtje in de rijst
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Toestel open schroeven zou ik sowieso niet doen zolang je niks van Sony hebt gehoord met betrekking tot garantie.
Ik zou het toestel, zoals bonzz.netninja zegt, nog een stuk langer in de rijst laten liggen. Hoe onhandig dit ook mag zijn voor je, het trekt het vocht er wel uit.
Ik zou het toestel, zoals bonzz.netninja zegt, nog een stuk langer in de rijst laten liggen. Hoe onhandig dit ook mag zijn voor je, het trekt het vocht er wel uit.
Dat gaat helaas niet lukken, ben vanavond pas thuisphpn3rd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:11:
Toestel open schroeven zou ik sowieso niet doen zolang je niks van Sony hebt gehoord met betrekking tot garantie.
Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl
Laat de telefoon uit, en als het kan de batterij eruit halen, en goed laten drogen.
Niet op de verwarming leggen, maar gewoon midden in een ruimte van 20 graden o.i.d..
Oja, als je geen rijst hebt, gebruik dan andere droge materialen wat snel vocht op kan nemen.
Niet op de verwarming leggen, maar gewoon midden in een ruimte van 20 graden o.i.d..
Oja, als je geen rijst hebt, gebruik dan andere droge materialen wat snel vocht op kan nemen.
Speel ook Balls Connect en Repeat