Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:40
Hallo Tweakers,

Mijn telefoon heeft gisteren tijdens het kanoën nogal wat water tot zich genomen, hoewel Sony beweert dat de telefoon waterdicht is als de klepjes dicht waren, bleek het bij mij helaas anders dit maal, het water stroomde eruit toen ik mijn klepje opendeed. Na een nachtje in de rijst gaat hij gelukkig weer aan.
nu ziet mijn scherm er ongeveer zo uit(foto van google, ivm ,mijn telefoon is mijn camera):
Afbeeldingslocatie: http://i165.photobucket.com/albums/u66/transamspirit/2011-03-20_095710.jpg

Heeft iemand een idee of en hoe ik dit weg kan krijgen zonder mijn toestel open te schroeven? Ik heb al een mail gestuurd naar Sony om te vragen of dit onder garantie valt. Heb gehoord dat ze het in sommige gevallen accepteren.

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:07

bonzz.netninja

Niente baffi

. Na een nachtje in de rijst
Lijkt mij extreem kort. Ik begreep altijd minimaal 72 uur.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:34
Toestel open schroeven zou ik sowieso niet doen zolang je niks van Sony hebt gehoord met betrekking tot garantie.

Ik zou het toestel, zoals bonzz.netninja zegt, nog een stuk langer in de rijst laten liggen. Hoe onhandig dit ook mag zijn voor je, het trekt het vocht er wel uit.

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:40
phpn3rd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:11:
Toestel open schroeven zou ik sowieso niet doen zolang je niks van Sony hebt gehoord met betrekking tot garantie.

Ik zou het toestel, zoals bonzz.netninja zegt, nog een stuk langer in de rijst laten liggen. Hoe onhandig dit ook mag zijn voor je, het trekt het vocht er wel uit.
Dat gaat helaas niet lukken, ben vanavond pas thuis :/

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Laat de telefoon uit, en als het kan de batterij eruit halen, en goed laten drogen.
Niet op de verwarming leggen, maar gewoon midden in een ruimte van 20 graden o.i.d..
Oja, als je geen rijst hebt, gebruik dan andere droge materialen wat snel vocht op kan nemen.

Speel ook Balls Connect en Repeat