Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de eerste uitgave van dWolfgang AT_AS50SE toendertijd bij dAldi gekocht, dit was de duall core uitvoering, ik heb die binnen 2 weken terug gebracht omdat het ding vaak vastliep.
Ik heb toen een andere gekregen die dit probleem minder had echter liep ook deze weleens vast.
Toen er nog geen maand later dquadcore uitvoering van deze telefoon uitkwam en deze bij de Aldi in de schappen lag heb ik ook deze terug gebracht omdat ik uiteraard liever de quadcore uitvoering had aangezien deze ook een veel babette scherm had.
Ik blij met mijn nieuwe telefoon echter was dit van korte duur want ook deze bleef continu vastlopen, toestel is opgestuurd en kreeg hem "gerepareerd" terug echter was het probleem er niet minder op geworden en bleef het pokkeding maar vastlopen.
Ik heb dit maar voor lief genomen (had ik niet moeten doen om want heb immers 339 euro betaald voor een toestel dat niet goed is) maar na een paar maanden begon te de usb aansluiting steeds loser op het moederbord te zitten totdat hij korte tijd later er compleet af lag, toestel weer opgestuurd en een ander toestel gekregen.
Ook deze bleef trouw vastlopen tot korte tijd later het scherm spontaan begon te scheuren, toestel weer opgestuurd met een brief erbij dat dit het zoveelste toestel en reparatie was en dat ik inmiddels uit diverse hoeken vernomen had dat dit een bug in Android zou zijn en dat het niet op te lossen zou zijn en dat ik dus mijn geld terug wilde of een ander type toestel.
Als antwoord kreeg ik een zelfde type maar weer een "nieuw" toestel en is bij dit 4de vervangende toestel het vastloop probleem niet opgelost en is het scherm (eigen schuld deze keer) weer gebroken.
Het scherm vervangen gaat me 150 euro kosten wat ik dus echt niet ga betalen voor zo 'n slecht toestel echter heb ik wel vaker schermen van o. a i phones vervangen dus heb ik deze open geschroefd en het kapotte scherm verwijderd.
Ik wil het toestel niet meer gebruiken als telefoon want daar deugd hij niet voor maar wel als mediaspeler aangesloten op een usb dac maar heb dus een ander scherm nodig en Wolfgang wel mee die niet leveren, i kan alleen het toestel naar hun opsturen.
Het is in mijn ogen en complete schande dat Aldi weleens een wetens dit toestel aan onwetende consumenten tot op de dag van vandaag in de maag splitst want ik zie ze nog steeds nu een dan bij de Aldi liggen.
KOOP NOOIT EEN WOLFGANG BIJ DE ALDI is mijn advies naar jullie want je hebt geen enkele zekerheid of het toestel goed is, ik denk nl dat dit toestel niet uitvoerig genoeg getest is en met allerlei gebreken in de schappen terecht is gekomen.
Weet iemand waar ik een scherm van een Wolfgang AT_AS50SE of van een ander merk die dit scherm ook gebruikt kan krijgen?
Dan hoef ik het ding tenminste niet de prullenbak in te gooien maar kan ik hem ook nog als navigatie in de auto gebruiken of als mp3 speler oid.

Verwijderd

Topicstarter
of is er iemand die eenzelfde toestel heeft liggen die stuk is maar waar het scherm het nog doet want dan wel ik die wel over kopen of zoiets

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoT is een discussieforum, en dus geen plaats om een klaagzang neer te zetten. Als je een vraag wil stellen, open dan een topic met een duidelijke probleemstelling en vertel daarbij wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. Dit is niet de bedoeling.

Dit topic is gesloten.