Hulp gezocht met het samenstellen van een game pc.

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 673247

Topicstarter
Ik zoek een?
Game computer waar ik games zoals warframe / league of legends en echo of souls High quality op kan spelen zonder lagg uiteraard.

Wat is me budget?
+/- 700euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
?

Ik ben nieuw hier en heb totaal geen verstand van computer componenten.
Ik wil eind van de maand een game pc kopen ik heb gekeken hoe je een pc zelf in
elkaar kan zetten en het ziet er niet moeilijk uit maar ik wil het er niet op wagen.
Ik heb daarvoor dus een site opgezocht (gamepc.nl) en dacht dus om er zelf een samen te stellen,
maar een vriend van me heeft een kijkje genomen op de site en heeft me verteld dat ik dat beter niet
kan doen omdat ik op die site voor 700euro nog geen goeie game pc heb dus mijn vragen zijn :

Is het waar wat hij zegt ?

Als je voor 700 een pc zou samenstellen op die site wat zouden jullie aanraden ?

Heeft iemand misschien ene beter site om een pc samen te stellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:11

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste qman1555
Welkom op het forum. Check voor je een topic opent altijd even de regels van het subforum waar je post. Die vind je helemaal bovenaan in de topiclijsten. Daarin staat wat er in het subforum hoort en wat er van je verwacht wordt.

Voor een complete desktop zit je hier verkeerd. Je topic hoort in Desktop Aankoopadvies thuis, waar DAA beleid geldt. Als je dit doorleest zie je dat er een hele hoop ontbreekt. Dit topic gaat dan ook op slot.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. We gaan er daarbij vanuit dat je het beleid hebt doorgenomen en dat je topic dus voldoet aan de eisen.

Succes!

Dit topic is gesloten.