Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Qnap: ts-870 model upgraden naar 870 Ultimate.

Pagina: 1
Acties:

• Coudeville
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2018
Hallo,

Ik ben een 870 bezitter, wegens beperkte schijfruimte: (8x4 TB in raid 6, Investering in 6 TB vind ik te duur, wacht liever op de 8 TB van WD) heb ik momenteel de uitbreidingmodule REXP 1000 pro en bijhorende storagecontroller aangeschaft.(SAS-6G2E-D)
Nu ik gelijks deze investering doe en me setup ook wil klaarstomen voor 4K materiaal, las ik dat er verschillende upgrades mogelijk zijn qua processor/geheugen.
Zijn er hier tweakers die hun 870 of vergelijkbare Qnap producten hebben gëupgrade? En hun ervaringen willen delen.

bronnen:
Nas on Steroids !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16:05
Ik ben zelf toch maar overgegaan van een geupgrade 470 (3470t erin met 8gb) naar een tvs-471. Omdat de eerste hdmi uitgang heeft tot 1080 en de 471 4k aankan vanwege de hd4400 op de intel i3 die erin zit.

Voor de rest is de 4150 eventueel nog te upgraden naar een 4xxx processor tot 65w max.

De upgrade was een gelukje. Zag een 471 staan voor een goede prijs en kon mijn 470 met winst verkopen, had m net een week staan. Anyway. De overstap was voor mij dus "nodig" met het oog op de gewenste 4k output via hdmi. Heb je die niet nodig en moet je alleen 4k kunnen transcoden kun je met een geupgrade 870 ook gewoon goed uitkomen. Duw er een 3470t of een andere leuk 3xxx chip in en je hebt wel genoeg pk om te transcoden lijkt me zo.

flickr - WOT Profile - Game PC

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True