Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Videokaart voor goede gaming.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
max 180 (mag tweedehands)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen merkvoorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Hey,
Ik heb een probleem en weet niet waardoor het komt.
Ik heb via V&A een Club3D R9 280X royalqueen gekocht. De vorige eigenaar had nergens last van, maar bij mij geeft ie problemen om één of andere reden... misschien dat iemand weet waardoor het komt en of het verholpen kan worden. Het probleem is dat er tijdens games en in het menu van de games er een brommend/laag piepend geluid uit komt en dat de fans niet op auto kunnen staan want dan valt het beeld na enkele minuten weg. Misschien een probleem met de voeding of gewoon een slecht huwelijk?
Mocht het niet te verhelpen zijn, dan zoek ik graag en goede kaart die hopelijk deze problemen niet heeft.
Alvast bedankt.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Videokaart voor goede gaming.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
max 180 (mag tweedehands)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen merkvoorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,70 | € 180,70 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM004, 1TB | € 66,78 | € 66,78 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 104,80 | € 104,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 581,13 | |
Hey,
Ik heb een probleem en weet niet waardoor het komt.
Ik heb via V&A een Club3D R9 280X royalqueen gekocht. De vorige eigenaar had nergens last van, maar bij mij geeft ie problemen om één of andere reden... misschien dat iemand weet waardoor het komt en of het verholpen kan worden. Het probleem is dat er tijdens games en in het menu van de games er een brommend/laag piepend geluid uit komt en dat de fans niet op auto kunnen staan want dan valt het beeld na enkele minuten weg. Misschien een probleem met de voeding of gewoon een slecht huwelijk?
Mocht het niet te verhelpen zijn, dan zoek ik graag en goede kaart die hopelijk deze problemen niet heeft.
Alvast bedankt.