Hallo allen,
Ik ben op zoek naar de best practice manier om het volgende uit te voeren:
Mijn houdige Win7 (Home) pc wil ik compleet vernieuwen (nieuw Mobo, ram, koeling). De huidige setup van hdd's wil ik behouden. Ook graag de windows installatie. Ik zou alles opnieuw kunnen installeren
maar dit hou ik voorlopig nog als laatste optie.
Wat ik dacht te doen: (backup maken) *eventuele update naar Win8* + installeren drivers van nieuwe hardware -->Dit alles in de nieuwe pc te plaatsen en op te starten.
Het lijkt me te simpel en ik vermoed dat ik overduidelijke zaken over het hoofd zie.
Disk setup:
SSD: Win7/program files/office
Disk2:Steam game data/random stuff
Nieuwe hardware:
Asus Sabertooth Z97 mark S
I7 4790K
16gb HyperX
Corsair 860AX
Oude hardware:
i7 920
Acer moederbord (uit Acer Predator g7710)
Samsung ram
Hoe zouden jullie het aanpakken? Of toch maar de zure appel doorbijten en full re-install? (van OS disk)
Ik ben op zoek naar de best practice manier om het volgende uit te voeren:
Mijn houdige Win7 (Home) pc wil ik compleet vernieuwen (nieuw Mobo, ram, koeling). De huidige setup van hdd's wil ik behouden. Ook graag de windows installatie. Ik zou alles opnieuw kunnen installeren
Wat ik dacht te doen: (backup maken) *eventuele update naar Win8* + installeren drivers van nieuwe hardware -->Dit alles in de nieuwe pc te plaatsen en op te starten.
Het lijkt me te simpel en ik vermoed dat ik overduidelijke zaken over het hoofd zie.
Disk setup:
SSD: Win7/program files/office
Disk2:Steam game data/random stuff
Nieuwe hardware:
Asus Sabertooth Z97 mark S
I7 4790K
16gb HyperX
Corsair 860AX
Oude hardware:
i7 920
Acer moederbord (uit Acer Predator g7710)
Samsung ram
Hoe zouden jullie het aanpakken? Of toch maar de zure appel doorbijten en full re-install? (van OS disk)