Net het genoegen gehad in Duitsland op de foto te gaan van een flitspaal, aan ca 45 in zone 30. Volgens http://www.howtogermany.c...-violations.html#speeding zou dit me 25 Euro gaan kosten. Kan het écht zo goedkoop zijn in Duitsland? What is the catch?
Wat is het addertje onder het gras? Om een voorbeeld te geven: in België krijg je bijvoorbeeld een boete van 100 Euro bij de rechtbank, je denkt: "Daar kom ik nog goed van af", maar je vergeet dat het bedrag vermenigvuldigd moet worden met één of andere coëfficiënt (waar ze een mooie naam voor hebben die ik vergeten ben) van 5.5 of zoiets, dus betaal je niet 100 Euro maar 550 Euro. Hoop maar dat ze hier ook niet zo'n ongein hebben.
In België zou me deze snelheidsovertreding een fortuin kosten, 45 in zone 30. Dank!
Of is er gewoon geen catch en is het 25 en heb ik eens geluk?
Wat is het addertje onder het gras? Om een voorbeeld te geven: in België krijg je bijvoorbeeld een boete van 100 Euro bij de rechtbank, je denkt: "Daar kom ik nog goed van af", maar je vergeet dat het bedrag vermenigvuldigd moet worden met één of andere coëfficiënt (waar ze een mooie naam voor hebben die ik vergeten ben) van 5.5 of zoiets, dus betaal je niet 100 Euro maar 550 Euro. Hoop maar dat ze hier ook niet zo'n ongein hebben.
In België zou me deze snelheidsovertreding een fortuin kosten, 45 in zone 30. Dank!
Of is er gewoon geen catch en is het 25 en heb ik eens geluk?
[ Voor 37% gewijzigd door demichel op 14-05-2015 22:58 ]
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.