Anoniem: 671820

Topicstarter
Beste tweakers,

Na zelf een game-pc samengesteld te hebben met hulp van het forum, had ik een lijstje met een pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed) behuizing. Maar dit is nou niet de meest mooie behuizing op de markt. Nou is de vraag of ik bijv. met een pricewatch: Cooler Master K380 veel verschil ga merken qua geluid, warmte, etc. En is dit het waard vanwege de looks? Of hebben jullie zelf nog andere aanraders qua behuizing? Alvast bedankt!

Ik zoek een?
Behuizing, mijn pc moet ergens in... ;)

Wat is je budget?
Rond de €40

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles!

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 180,70€ 180,70
1ASRock H81M-HDS€ 46,95€ 46,95
1Club 3D Radeon R9 280 royalKing€ 180,95€ 180,95
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 53,95€ 53,95
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 31,95€ 31,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 52,95€ 52,95
1Antec VPF Series 450W€ 44,10€ 44,10
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 591,55

561369

De Cooler Master K380 ziet er naar mijn mening ook veel beter uit. Hij is groter dan de N300, behalve in de diepte.

De N300 heeft plaats voor 11 fans (al denk ik niet dat je deze ooit zult gebruiken) en de K380 heeft er maar 4, waarvan ik denk dat je 3 zult gebruiken (niet degene bij het plexiglas gebruiken, dat ziet er niet uit).

Persoonlijk zou ik voor de K380 gaan, omdat deze er beter uitziet en waarschijnlijk is het verschil in geluidsproductie minimaal.

• Ramoonster
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-03 20:34
Ik zou voor de N300 gaan, na een tijdje was ik de opvallende looks van mijn Scout II hartstikke beu, en dat gebeurt bij héél veel mensen, plus, de N300 is een stevigere en kwalitatief betere kast.

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, aangezien ze nog zo tegenstellend zijn hoop ik dat er nog meer mensen reageren! Uiteindelijk is het natuurlijk een keus in smaak en ik vind Ramoonsters punt wel eentje om goed over na te denken!

• dabor
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-03 22:43
Ik heb alle twee de kasten gezien (en bevoelt).

De opvallende look van de k380 vind ik niks. Er is gewoon te veel poespas. Het ziet er daar naast iets té 'plastic' uit. Daarnaast heb je een fanslot in het plexiglas die er ook niet mooi uitziet. Daar betaal je dan ook nog meer voor.

Just my 2 cents.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
In jouw geval is het een kwestie van smaak. Jij vindt de poespas kast mooi, neem je die toch?

De N300 is strak en functioneel met goede bouwkwaliteit, vandaar dat die in de bbg kwam. Daar kan men zich niet met smaak bezighouden.
Bekend met beide kasten. Kwalitatief ontloopt het elkaar eigenlijk niet, het is maar net wat je mooier vindt. Ik heb K380's gezien met i7's en stevige GPU's die prima te koelen waren, dus ook prestatie-technisch maakt het niet zo veel uit.

Kies wat je mooi vindt zou ik dan zeggen, waarbij ik wel moet opmerken dat een K380 geen drol ruimte heeft aan kabelmanagement, dus als je hem echt mooi af wil werken met alle kabels uit het zicht dan wens ik je veel sterkte. Het is en blijft een instapper, net als de N300. Degelijk, maar natuurlijk is er beter voor wat meer geld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb zelf al weer een hoopje kasten gevonden die ik ook wel mooi vind, ik hoop dat er mensen met ervaringen met deze cases zijn ;)

- pricewatch: Cooler Master Silencio 352
- pricewatch: BitFenix Comrade Window Zwart
- pricewatch: BitFenix Neos Zwart/Zwart

Hoe zijn deze qua airflow, temperaturen, etc?

Alvast bedankt!

Bij nader inzien vind ik de k380 lang niet zo mooi, die fan plaats voor op de window is best wel lelijk...

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 671820 op 18-05-2015 14:29]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee