Really? Was het vorige artikel nog niet genoeg? Er is totaal geen nieuwswaarde bij dit bericht, meer dan reclame kan ik het dan ook niet noemen. Zoals mensen in de reacties ook al zeggen is dit de zoveelste snake clone (wat zelf al een clone is van Blockade).
Vandaag is het 14 mei, ik denk dat het daarom gepost is.brengt samen met gamebedrijf Rumilus Design op 14 mei een nieuwe versie van het spel voor smartphones uit.
Kan dan toch prima in de meuktracker?Frozen schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:46:
[...]
Vandaag is het 14 mei, ik denk dat het daarom gepost is.
Het was een .geek, dan doen we iets minder moeilijk dan bij reguliere nieuwsberichten. Achteraf was twee artikelen misschien inderdaad wat te veel van het goede, geef ik wel toe.
Ik ben helemaal geen stagiair
Dat is goed om te horen. Mij inziens kan de kostbare tijd van de redactie dan beter naar echt nieuws in plaats van reclame voor één of andere geld trekkende-verslavingsgevoelige-misbruikmakende app door iemand die 25 jaar geleden voor Nokia werkte.Joost schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:02:
Het was een .geek, dan doen we iets minder moeilijk dan bij reguliere nieuwsberichten. Achteraf was twee artikelen misschien inderdaad wat te veel van het goede, geef ik wel toe.