Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

sites betrouwbaar nyn.nl etc

Pagina: 1
Acties:

• Furfixz
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22-03-2018
Hey,

Vorige week was ik er al achter dat nyn.nl niet betrouwbaar was. Had op opgelichtinternet.nl me reactie achtergelaten in het topic maar ondertussen zijn er nog wel tientallen afgelopen week ingestonken en voor honderden euro's opgelicht.

Ik heb het over dit topic: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,26689.0.html

Omdat de site van opgelichtopinternet.nl niet zo snel in google kwam is het misschien niet handig dat sites ook kunnen worden aangeven op tweakers. Dus dat mensen hier kunnen navragen of een site betrouwbaar is, of hier een site kunnen aangeven/navragen.

Nyn.nl is nog steeds online, eerst was de site weergeven in de pricewatch van hardware,info, ik hoorde zelfs ook via tweakers.
Als je nu ps4 opzoekt is hij zelfs in de google shopping!

in een weekje tijd meer dan 5000 euro opgelicht.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 22:38
Dat kan in principe al met Tweakers Shopreviews. Als een shop weinig/geen reviews heeft daar, dan doe je er verstandig aan om er niet te kopen.

The devil is in the details.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:59

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

We hebben hier een heel Shopping Forum voor, die kant op dus.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Floppus
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 04-09 10:48

Floppus

Adviseur

Customer Experience matters

Deze Shop is niet (en was niet) opgenomen in de PriceWatch hier. Het delen van ervaringen kan in de ShopReview, waar deze winkel nog niet in staat. Je kan een verzoek de Shop toe te voegen indienen door dit formulier in te vullen:
http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addShop

Dan is dat de locatie om ervaringen te delen. Als er een onderwerp van concrete discussie is, dan kan die op het forum, maar op dit moment dump je enkel wat gegevens. Kan je aangeven wat je wil bereiken met een topic kwa discussie?

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

We gaan in ieder geval geen opsomtopic van verdachtmakingen doen, dus verder met Floppus: wat wil je specifiek bediscussieren?

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• OB1
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 11:22
De site ziet er niet bepaald legit uit, plaatjes kloppen zo hier en daar niet en producten zijn te goedkoop. De PS4 kost daar €305, terwijl 'ie in de pricewatch vanaf €359 is, laat staan met 2 controllers en Watch Dogs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
producten zijn te goedkoop
en dan de reacties op opgeletopinternet ook
Ik had het kunnen weten want hij was 50 euro goedkoper en er zaten 2 controllers in ipv 1 + een game.
:')

afgelopen week dook nyn.nl al op in de prijsvergelijker van hardware.info. een nieuwe shop en gelijk zulke lage prijzen? afgezien daarvan een adres dat naar een bedrijfsverzamelgebouw leidt en een nietszeggend keurmerk. dan weet ik wel genoeg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tupolev
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 14-08 12:14
Deze site was mij ook al opgevallen. Verdacht goedkoop en ziet er ook onbetrouwbaar uit.

Engineering

• Reptillian77
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18-08 22:07
SONY PS4 CONSOLE 500GB ZWART+ 2 WIRELESS DUALSHOCK 4 CONTROLLER + KILLERZONE SHADOW FALL
€306,75

Ik denk ik zoek eerst even op Google over deze website met prijzen die te mooi zijn om waar te zijn. Inderdaad vind je ze onder opgelicht en gedupeerde klanten die faillissement willen aanvragen.
http://www.opgeletopinter....msg275608.html#msg275608

Alleen bij grote winkels zoals Media Markt en dergelijke kun je vooraf betalen maar kleine winkels moet je dat nooit doen. Zo ben ik ook dit jaar bedrogen voor 800 euro aan een winkel met een geldig KvK nummer en volgende week moet ik hiervoor een deurwaarder gaan inschakelen omdat ze totaal niet meer reageren dat ik mijn geld terug wil. Internet zit vol met oplichters die voor een paar tientjes een KvK nummer kopen en een winkel opzetten.

[Voor 3% gewijzigd door Reptillian77 op 16-05-2015 15:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank P.
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 18-05-2015
Het op de site opgegeven BTW nummer van nyn.nl (NL850951501B01) blijkt na controle geen geldig BTW nummer te zijn.
Het bedrijf achter nyn.nl is AMN B.V. met als enig aandeelhouder AMN Beheer B.V. De enig aandeelhouder en bestuurder van AMN Beheer B.V. is een op 22/09/1963 te Paramaribo geboren heer Manodjkumar S. De site viel mij ook op vanwege de extreem lagere prijzen voor o.a. een TV. Maar ik ga wel ergens anders shoppen.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True