Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NatteGans
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-11-2020
Hallo,
Ik ben van plan een eigen pc te gaan bouwen vanwege het feit dat sites die het voor je laten bouwen eigenlijk je geld opvreten.
Mijn budget is rond de 1200,- Ik zal de pc gebruiken om Spellen zoals H1Z1, Minecraft, GTA V, Team fortress 2 te gaan streamen.
Zou iemand me wat tips kunnen geven of de specs in de reacties te kunnen zetten? Ik wil wel graag een intel core I7 erop hebben.

M.V.G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verander je openingstopic in het formaat, zoals als dat hier moet. Een dergelijk openingstopic laat enorme laksheid zien. Help ons, jou te helpen.

[ Voor 37% gewijzigd door moh.moh op 14-05-2015 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Hoi,

Zou je even het DAA beleid willen lezen?

Dit is ook wel handig:
Handleiding Pricewatch

Daarnaast is je topic verkeert geplaatst, er zal een modje aan komen die je topic gaat verplaatsen. *knip* laat modden aan modjes

[ Voor 21% gewijzigd door br00ky op 14-05-2015 22:47 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:10

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste NatteGans,
Welkom op het forum. Check voor je een topic opent altijd even de regels van het subforum waar je post. Die vind je helemaal bovenaan in de topiclijsten. Daarin staat wat er in het subforum hoort en wat er van je verwacht wordt.

Voor een complete desktop zit je hier verkeerd. Je topic hoort in Desktop Aankoopadvies thuis, waar DAA beleid geldt. Als je dit doorleest zie je dat er een hele hoop ontbreekt. Dit topic gaat dan ook op slot.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. We gaan er daarbij vanuit dat je het beleid hebt doorgenomen en dat je topic dus voldoet aan de eisen.

Succes!

Dit topic is gesloten.