Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wanneer komt de opvolger van Haswell?

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

• dylan_
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 28-09 14:47
Ik sta op het punt om een nieuwe processor + moederbord aan te schaffen en ik weet dat Haswell er al een tijdje is. Wanneer komt de opvolger? Broadwell right? Zal ik nog even wachten of....

• RGAT
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online

Fixing things to the breaking point...

• dylan_
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 28-09 14:47
Dat had ik al opgezocht. Misschien had ik mijn vraag beter moeten formulieren: in hoeveel weken komt Broadwell uit?

• Thralas
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 09:08
En waarom vind je daar het antwoord niet?

Verzonden vanaf mijn Broadwell-ultrabook

• ColinZ
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 30-09 15:57
Er is nog geen definitieve release date. Geruchten zijn ergens in "Q2 2015".
Skylake komt vrij snel na Broadwell, dus als je nog even kunt wachten zou ik je dat aanraden.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12:01

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste dylan,
Op Tweakers verwachten we altijd eigen onderzoek en input vòòr je een topic opent. Uit je openingspost blijkt niet dat je zelf op onderzoek bent uit gegaan (al kan dat best zo zijn). Derhalve gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True