Sinds enkele jaren heb ik een Sitecom 300n wireless router waar ik niet tevreden over ben. Tot een meter of 5 is het signaal goed, daarbuiten niet. Nu wil ik in de slaapkamer (ca 10m van de router vandaan incl 3 muren) Google Chromecast aanschaffen voor met name Netflix en daarvoor dient er een stabiel en goed draadloos netwerk te zijn.
Mijn vraag is eigenlijk of het tegenwoordig uberhaupt mogelijk is om 10-15 meter binnenshuis te overbruggen incl. een paar muren. Alles is wel gelijkvloers, maar midden in de stad dus er zijn een stuk of 10 andere wifi routers.
Ik zoek een?
Draadloze router - als vervanger voor de Sitecom 300n welke niet voldoende functioneert.
Wat is je budget?
Voor een goed functionerend draadloos netwerk heb ik best 100euro over, goedkoper mag ook als het doel bereikt wordt. Het hoeft niet zoveel extra's te hebben, die gebruik ik toch niet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, liefst aan a-merk omdat mijn gevoel zegt dat die beter signaal geven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een laptop, tabblad, 2 smartphones, Google Chromecast op ongeveer 10meter ervan af incl 3 muren, Samsung Smart TV.
Mijn vraag is eigenlijk of het tegenwoordig uberhaupt mogelijk is om 10-15 meter binnenshuis te overbruggen incl. een paar muren. Alles is wel gelijkvloers, maar midden in de stad dus er zijn een stuk of 10 andere wifi routers.
Ik zoek een?
Draadloze router - als vervanger voor de Sitecom 300n welke niet voldoende functioneert.
Wat is je budget?
Voor een goed functionerend draadloos netwerk heb ik best 100euro over, goedkoper mag ook als het doel bereikt wordt. Het hoeft niet zoveel extra's te hebben, die gebruik ik toch niet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, liefst aan a-merk omdat mijn gevoel zegt dat die beter signaal geven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een laptop, tabblad, 2 smartphones, Google Chromecast op ongeveer 10meter ervan af incl 3 muren, Samsung Smart TV.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1