Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijziging User Review - R44-Loeven

Pagina: 1
Acties:

• r44
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 28-09 15:51
Loeven had een Samsung Galaxy S6 Edge te koop gezet.
Heb toen een bod gedaan.
De werd niet geaccepteerd omdat mijn bod te laag was.

Enkele dagen later wordt door Loeven geregeerd op mijn vraag Adv.
Dat ik het product over mag nemen voor een X bedrag.
Heb toen een tegen bod gedaan en deze werd geaccepteerd.
Ik heb toen het product opgehaald product was prima in orde precies zoals in de Adv. stond.
Thuis het product uitgepakt en mijn vrouw was er weg van en moest dus ook een hebben.
Heb toen een vraag Adv geplaats Samsung Galaxy S6 Edge 64 GB.
Loeven heeft deze Adv. gezien en ging er van uit dat ik het product wilde door verkopen.
Hierdoor heeft Loeven mij een negatieve beoordeling gegeven.

Contact ge had met Loeven via DM WhatsApp
Loeven heeft mij laten weten ze de beoordeling niet kan wijzigen en heeft daarom een aanvulling gedaan.

Maar de beoordeling blijft staan als negatief.
Mijn vraag is kan dit gewijzigd cq verwijderd worden

44

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noob
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 25-09 13:24
Zet er wel even bij dat je perongeluk dezelfde telefoon eerst te koop had gezet en deze later pas heb gewijzigd naar gevraagd en een 64GB versie ;)

Wat mij betreft kan de beoordeling verwijderd, dan zet ik zelf een nieuwe neer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• r44
Ik heb een product van je overgenomen en volgens mij is die transactie zonder problemen verlopen.
Ik met het gekochte product doe en laten wat ik wil.
Wat ik na de koop met ik het product doe (verkopen, weggeven en wat dan ook) dat mijn zaken
U heb er niets over te zeggen,

DUS DE ADVERTENTIE DIE IK HEB GEPLAATS OM HET PRUDUCT TE VERKOPEN HEEFT
HEEFT NIETS TE MAKEN MET TRANSACTIE VAN DE VERKOOP VAN HET PRODUCT AAN MIJ EN DE AFHANDELING DAARVAN.

Dat je nu een negatieve beoordeling geef omdat ik heb product te koop aanbied vindt niet juist.

44

• r44
Vraag aan Tweakers.net
Waarom is/wordt de bewuste beoordeling niet verwijderd?

44

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12:35

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Noob
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 25-09 13:24
Je kan ook even vriendelijk reageren als ik gewoon meewerk he ipv je stoere capslock aan te zetten. Ik had ook eerlijk erbij gezet dat ik het niet netjes vond, mag gewoon toch?

Zal wel geen nieuwe plaatsen want je kan nu de pot op.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True