Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

VOIP systeem voor thuis

Pagina: 1
Acties:
  • 1.398 views

Onderwerpen

• nullr0ute
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18-09 13:06
:)

[Voor 99% gewijzigd door nullr0ute op 07-03-2017 22:10]

• larshack
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23-09 17:50

larshack

Zonder melk en suiker

3CX werkt ook erg goed, heb daar zelf ervaring mee en had destijds een trunk bij BudgetPhone (SIP nummer).

Wat gaat er precies fout en welke foutmeldingen krijg je in je log?

• nullr0ute
:)

[Voor 99% gewijzigd door nullr0ute op 07-03-2017 22:11]

• ShadowAS1
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 04-04-2019

ShadowAS1

IT Security Nerd

nickbouwhuis schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:55:
[...]

Uit de logs kan ik geen nuttige informatie halen. Ik krijg een call congestion.

3CX heb ik ook eerder mee gewerkt, maar ik dacht dat het nu klauwen met geld kostte?
Kun je uberhaupt uit of in bellen?
Zit je achter NAT? Zo ja: gooi je PBX eens in de DMZ, of forward alle poorten die voor voip nodig kunnen zijn, VoIP en NAT zijn niet altijd even lief met elkaar.

Als je je tweak sip account (terwijl je op JOUW netwerk zit) toevoegt aan je telefoon, kun je daar dan wél mee bellen? En als je dat over 3g/4g doet?

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

• nullr0ute
ShadowAS1 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:05:
[...]

Kun je uberhaupt uit of in bellen?
Zit je achter NAT? Zo ja: gooi je PBX eens in de DMZ, of forward alle poorten die voor voip nodig kunnen zijn, VoIP en NAT zijn niet altijd even lief met elkaar.

Als je je tweak sip account (terwijl je op JOUW netwerk zit) toevoegt aan je telefoon, kun je daar dan wél mee bellen? En als je dat over 3g/4g doet?
Het Tweak SIP account werkt uitstekend op mijn telefoon, zowel over WiFi als 3G.

Ik probeer nu 3CX in een Windows 2012 R2 VM. Ik zal jullie laten weten hoe dat gaat :)

• larshack
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23-09 17:50

larshack

Zonder melk en suiker

3CX heeft ook een gratis versie. De belangrijkste beperking is 2 gesprekken tegelijkertijd.

Verder wat kleine limitaties met integratie met Exchange en dat soort dingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nullr0ute
3CX werkt als een zonnetje! Sorry voor de late reactie en bedankt voor de tip!

• royalt123
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:35
Ik zie dat jullie over 3cx systeem hebben en ervaring dus ook. Momenteel zit ik te kijken om mijne telefoon (dect) met voip te gebruiken maar probleem zit dat ik geen manier ziet of lukt om met 3cx te verbinden. Mijn idee was ATA voip adapter (grandstream ht 801,802) te kopen maar hoe kan ik die verbinden met 3cx want staat niet in lijst van beschikbare toestellen. Nieuwe telefoon is geen optie omdat betreft speciale versie voor slechthorende mensen.

Die ATA adapter kan geen meerdere sip instellen wat mijn vereisten is anders had ik geen 3cx of andere pbx nodig.

Hebben jullie enig idee hoe het zou kunnen oplossen?

• Equator
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 15:10

Equator

Admin Internet & Netwerken

Bowmore & Laphroaig fan

@royalt123 Ik stel voor dat je even een nieuw topic start. Dit topic is door de originele topicstarter verlaten (zelfs de TS aangepast) dus dat kan voor anderen wat onduidelijk zijn.

Hou je wel aan de regels omtrent een topicstart :)

Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True