Ik heb nu het volgende probleem.
Ik heb van de week m'n nieuwe HDD binnengekregen die ik in m'n nieuwe compie als Backup-drive ga gebruiken, via Mobile-Bracket (uitneembaar).
Het betreft hier een MAXTOR 80 GB 5400rpm
Ik heb die nu vast in m'n oude PC gehangen om hem vast te kunnen partitioneren en formatteren.
Nu heb ik echter een probleem gecontstateerd.
Ik zal FF m'n (oude)PC gegevens opnoemen en vertellen wat er gebeurd is:
ASUS P2B-F ACPI BIOS Revision 1013.A - ReleaseDate 18-08-2000
Intel PII 400@496
512 MB Crucial CAS222 (@124MHz)
Windows 98 SE
Primary:
Master - Maxtor 20GB 7200rpm
Slave - Maxtor 40GB 7200rpm
Secondary: (nu tijdelijk)
Master - Maxtor 80 GB 5400rpm (in MobileRack dus)
Slave - none (ook tijdelijk)
Alles draait op max UDMA-33 natuurlijk
mobo kan niet meer aan.
M'n CDromdrives heb ik FF helemaal Disabled, zodat ik daar FF geen gezijk mee heb.
Ik heb PowerQuest PartitionMagic 6 en ben aan het partitioneren gegaan.
Ik heb al uitgevonden dat ik beter een LOGICAL partitie kan aanmaken, dus GEEN Primary, want daarmee zou die op Drive E: komen en schuiven alle andere partities op, wat niet de bedoeling is. Bij het maken van een LOGICAL-gedeelte, geen probs gehad, da's klaar.
Maar het PROBLEEM is nu......
Na het beginnen van het CREEREN van de partitie issie in een kwartier ongeveer op onderstaande 26/24/26%, en GVD een kwartier tot een half uur later staat-ie NOG STEEDS op 26/24/26% !!
De HDD-lampes blijven WEL branden, alsoffie bezig is, maar er gebeurd gewoon NIKS meer
Het programma is NIET gecrashed, ALLES reageert nog
, en daarom heb ik dus ook mooi een ScreenShot kunnen maken 
CANCEL-en is ook geen probleem.
Waarom blijftie hier hangen zonder verder te gaan en verders alles nog werkt ???
Hier komtie:

Met PartitionMagic 6 heb ik nog nooit eerder problemen gehad, perfect proggie
Ik heb van de week m'n nieuwe HDD binnengekregen die ik in m'n nieuwe compie als Backup-drive ga gebruiken, via Mobile-Bracket (uitneembaar).
Het betreft hier een MAXTOR 80 GB 5400rpm
Ik heb die nu vast in m'n oude PC gehangen om hem vast te kunnen partitioneren en formatteren.
Nu heb ik echter een probleem gecontstateerd.
Ik zal FF m'n (oude)PC gegevens opnoemen en vertellen wat er gebeurd is:
ASUS P2B-F ACPI BIOS Revision 1013.A - ReleaseDate 18-08-2000
Intel PII 400@496
512 MB Crucial CAS222 (@124MHz)
Windows 98 SE
Primary:
Master - Maxtor 20GB 7200rpm
Slave - Maxtor 40GB 7200rpm
Secondary: (nu tijdelijk)
Master - Maxtor 80 GB 5400rpm (in MobileRack dus)
Slave - none (ook tijdelijk)
Alles draait op max UDMA-33 natuurlijk
M'n CDromdrives heb ik FF helemaal Disabled, zodat ik daar FF geen gezijk mee heb.
Ik heb PowerQuest PartitionMagic 6 en ben aan het partitioneren gegaan.
Ik heb al uitgevonden dat ik beter een LOGICAL partitie kan aanmaken, dus GEEN Primary, want daarmee zou die op Drive E: komen en schuiven alle andere partities op, wat niet de bedoeling is. Bij het maken van een LOGICAL-gedeelte, geen probs gehad, da's klaar.
Maar het PROBLEEM is nu......
Na het beginnen van het CREEREN van de partitie issie in een kwartier ongeveer op onderstaande 26/24/26%, en GVD een kwartier tot een half uur later staat-ie NOG STEEDS op 26/24/26% !!
De HDD-lampes blijven WEL branden, alsoffie bezig is, maar er gebeurd gewoon NIKS meer
Het programma is NIET gecrashed, ALLES reageert nog
CANCEL-en is ook geen probleem.
Waarom blijftie hier hangen zonder verder te gaan en verders alles nog werkt ???
Hier komtie:

Met PartitionMagic 6 heb ik nog nooit eerder problemen gehad, perfect proggie