Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Misleidende titel: http://tweakers.net/nieuws/103082/

Pagina: 1
Acties:

• Vulpes_Vulpes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-02-2022

Vulpes_Vulpes

SELECT * FROM internet

Topicstarter
Beste redactie,

De titel van bovenstaande artikel is zeer misleidend. Het gaat namelijk niet over een bug in de linux kernel zelf maar in een module die ook nog eens in de staging tree zit.

PS.
Ik had eigenlijk verwacht toen ik op feedback klikte ik meteen in een omgeving kwam voor een ractie op het desbetreffende artikel. Ik vond het een beetje verwarrend dat ik zelf een heel nieuw topic moest aanmaken... Als je direct naar een topic gaat van het artikel zelf dan hoef je ook niet meer te zoeken of er al iets over gepost is. :)

Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 12:54
Mee eens, het gaat primair om een bug in een driver die niet standaard geïnstalleerd of zelfs actief is.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Heb voor de duidelijkheid toegevoegd in de titel dat het om een driver gaat, maar ik heb begrepen dat ozwpan wel degelijk meegeleverd en actief is?

Edit: ik ga het stuk aanpassen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Joost op 14-05-2015 11:54 ]

Ik ben helemaal geen stagiair