Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik zit in dubio, zoals jullie in de titel konden zien twijfel ik dus erg tussen de Moto X 2014 en de LG G3. Ik wil eigenlijk maximaal 400 euries uitgeven aan een mobiel en als ik de reviews heb gelezen hier en de video's heb gezien op het internet laten twijfel ik toch wel erg tussen deze 2 phones. Zoals jullie zien is het uiterlijk van deze mobiels ook erg gelijk en deze sprak mij ook erg aan.
Wat adviseren jullie en wat is jullie ervaring met deze mobiels, overtuig me graag snel want ik ben op dit moment mobielloos. :F
Ook als jullie andere suggesties hebben hoor ik dit ook graag! ;)

Alvast erg bedank en ik kan niet wachten op jullie reacties!

Groetjes,

Niels

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik tik dit topic even door naar het juiste subforum.

→ MAA

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:51:
Ik tik dit topic even door naar het juiste subforum.

→ MAA
Danku! Ben nieuw hier maar zal een volgende keer beter kijken ;)

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Als ik zo kijk naar de verschillen: http://tweakers.net/price...4016/411185/alternatives/

Zou ik voor de LG G3 kiezen. Hogere resolutie, dus scherper beeld, groter scherm, uitbreidbaar geheugen.

Kijk zelf, en bepaal welke specificaties je aanspreken. :)

Show me your moves.

Verwijderd

Topicstarter
Koninkje schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:05:
Als ik zo kijk naar de verschillen: http://tweakers.net/price...4016/411185/alternatives/

Zou ik voor de LG G3 kiezen. Hogere resolutie, dus scherper beeld, groter scherm, uitbreidbaar geheugen.

Kijk zelf, en bepaal welke specificaties je aanspreken. :)
Danku! @koninkje Weet jij misschien ook of deze ook lekker in de hand ligt? Aangezien hij wel erg groot is.

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 19:50

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Ik heb zelf de One+1, 5,5" en het is eventjes wennen. Sommige mensen vinden het te groot, ik vind het perfect. Is heel persoonlijk.

Show me your moves.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips maar de keuze is gemaakt, het word de G3. Ik heb mijn keuze gebasseerd op reviews en de accesoires die er voor beschikbaar zijn en uiteraard de tip van @Koninkje!
Pagina: 1